Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, May 28, 2013

Life Updated??

Assalamualaikum...

Tiba-tiba datang mood untuk update blog.. ingat nak review tentang filem iron man 3 yang baru-bari ni ditonton oleh aku.. tapi rasa dah tak relevan lagi.. orang sedang bercerita ttg filem fast and furious 6.. aku skang mmg jarang tgk wayang sejak2 dah dapat peluang sambung belajar.. maybe sebab aku cuba berjimat.. yelah sangatkan.. cuma aku bercadang nak tengok satu filem malaysia ni... memang dah lama aku tak tgk filem buatan malaysia kat panggung... sebab rasa rugi pula.. mgkn ada yang faham kenapa?... filem KIL ni memang menarik minat aku sebab aku rasa filem ni lain dari filem malaysia yang lain.. apa yang lain? itu yang aku nak tengok tu.. klu aku dah tengok mgkn aku akan review sama ada berbaloi atau tak untuk filem tu mengikut citarasa akulah..
Tapi skang gigih mencari teman untuk dibawa sekali menonton.. aku tak biasa pergi tengok wayang sorang-sorang.. tapi member-member aku semua tak layan nak tgk filem malaysia kat wayang.. membazir katanya.. lebih suka tengok online.. betul juga kata-kata mereka.. tak boleh nak salahkan juga bkn sebab satu dua filem je tapi dah boleh kata hampir semua.. hahaha.. oklah.. jumpa lain kali..

Assalamualaikum...

Notakaki : Bukan semua manusia ni multitasking.. boleh buat dua perkara dalam satu masa... aku antaranya.. belajar dan bercinta mmg tak bolehlah.. aku respect siapa yang boleh.. maksud aku yang berjaya dalam dua2 perkara tersebut..

1 comment:

h.a.n said...

awak kena tengok ! serious ! saya macam nak tengok lagi