Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Thursday, November 3, 2011

Lawak Kampus

Assalamualaikum..

Bagi sesiapa yang pernah baca majalah GEMPAK sama ada beli atau tumpang member punya pasti pernah baca ruangan lawak kampus..

Aku dulu suka beli majalah gempak.. tapi skang aku dah tak beli.. jarang-jaranglah..

Tapi baru2 ini aku menemani kakak aku pergi kekedai buku popular untuk membeli novel baru.. tiba-tiba aku ternampak koleksi lawak kampus yang sangat tebal..

Aku membelinya dengan harga RM 29.90.
memang tebal giler.. lebih tebal dari kamus.. dan lebih tebal dari novel siti rosmizah...

Lawak kampus menggabungkan semua koleksi-koleksi cerita lawak kampus yang telah disiarkan dalam majalah gempak dan juga buku-bukunya.. dan ditambah beberapa cerita baru..

Watak utama didalam lawak kampus adalah Vaness, aditas, si kosong, bepop, froggy dan cikgu noodle serta Xena..

apa yang menariknya tentang lawak kampus adalah karakter2 dalam cerita ini..
jadi siapa2 yang mahu mendapatkan buku ini.. silalah kekedai buku popular sahaja.. kedai buku lain takde yerk..
budak misteri yg tak tahu asal-usulnya.. kelebihannya suka menari..

Assalamualaikum..

p/s : muka aku dah mula naik jerawat.. harap2 tak jadi macam bepop..

5 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

mcm best

nas said...

komik... dulu suke sekarang kalau member ade komik best aku sambar.. hahaha
bahaya ni jerawat.. jgn mkm byk kacang2.. berminyak

ainz said...

Waaaaaa...nak beli gak,laaa..kalau tebal, memang berbaloi rm30..sbb full colour,kan..

Serious dah lame tak bace komik..sy penah addict komik grafik gempak dlu..huu..

Hans said...

hahaha
mesti kelakar kan
hehehe

ILA HonEyBuNNy said...

ila macam berminat ja...

nanti ila p popular cari2 buku neh...ehehhe