Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, September 18, 2011

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum..

Sebelum kesibukkan bermula..
aku nak update entri sempena hari perkahwinan kakak sulungku..
kali pertama keluarga aku mengadakan majlis begini..
dan majlis2 ini akan menyusul lagi pada tahun depan..

Esok Final exam bermula..
masa inilah nak cari nota yg ditulis dicebisan2 kertas..
kalau dulu aku tulis dalam buku tulis yang bdk sekolah rendah bawa tu..
lepas aku kena kutuk dengan lecturer..
terus aku pakai texpad yang sekeping-sekeping tu..
tapi bila dah guna kertas macm tu..
memang berterbangan entah kemana-mana..
masa2 macam nilah aku nak kena cari dan kutip nota yang mana patut..
Aish... tak sistematik langsung..

Ok aku nak cerita hal kahwin..
dah melalut hal lain..
tapi sebelum tolong doakan aku jawab dengan baik final nanti..
ok kawan2..
kakak aku guna tema biru air laut..
cis aku baru nak guna warna tema tu..
kelabu tahi anjing masih available lagi..
siapa2 yang nak jadi bini aku kena suka warna kelabu tahi anjing okay..
dan pengapit perempuan itu merupakan kakak aku yang ketiga..

yang pakai baju kurung warna biru air laut tu kakak aku no. 2 yang bakal menyusul jejak langkah kakak aku yang sulung pada tahun depan..
satu2 kakak aku meninggalkan adik lelakinya yang kacak ini sendirian..

Oleh kerana aku tak mampu nak menolong sangat dan rasa begitu terkilan..
aku hanya mampu menunjukkan wajah sebegini..
kacak kan?

Assalamualaikum..

p/s: Thanks to JUE and HANIE kerana sebut nama mr. syah dalam vlog korang.. aku rasa tu mmg aku dah kot.. hahah..

p/s: rasa mcm nak buat vlog tapi suara aku sedap sangat.. kena tggu beberapa tahun lagi.. hahah..

p/s: masih menunggu mood untuk study... please come to papa..

p/s: tadi rumah sewa aku buat open house.. makan ayam bbq sedap giler.. aku mkn sikit je dalam 5 ketul macam tu..

19 comments:

IMANSHAH said...

sama cantek sama padan

ILA HonEyBuNNy said...

cantikla warna biru kan..ramai pakai wrna neh tawin...hehe..

berkenan ja ila tgk...hehe

good luck syah....rajin2 la stdy tu yer...xmau mls2...hehe

amboii..banyak la tu makan 5 ketoii ayam..heheh

lisa min said...

5 ketul memang tak banyak. hahahaha..

ciK LyndaWawa said...

wah..cantek jugak tutup muka camtu..nanti kawen nka buat jugaklah!huhu

::FAIZ FARISH:: said...

kenape sikit je ko Upload.... aku nak tgk pic lain lg hehehe

ainz said...

cantik akak syah... :)

bulan ni sy byk sangat jemputan..tiap2 minggu ade je yang buat majlis kawen..weekend haritu...weekend ni..wahhh..berturut2 sy makan nasi minyak..huhu..belum lagi bulan 11..paling ramai yang buat majlis kawen..

PS: tak cukup berani lagi nk buat vlog...ckupla ade blog..heee...n gudluck for final exam! :)

Hanie_Dew said...

alahai sikit nye ko makan takat ayam bbq 5 ketul je. aku bole ngap 7-8 ketul kowt. kalah kau.

kitorang doakan ko semoga dapat jawab exam dengan jayanya. good luck and get well soon.

tahniah untuk kakak ko. cantik kaler tema.

dalam vlog tu memang ko la. sape lagi.

ciK LyndaWawa said...

good luck final exam..=]

bunga said...

selamat pengantin baru..:)..xdapat tengok gambar lime slow..insyAllah esok leh tengok..:)

mira butterfly said...

t tyme shah kawin,jgn lupe jmput plak yew...

Jue said...

haha ape ke kelabu tahi anjing hihi. xdpt tolong pun xpe kan. yg ptg ko ada time kakak ko kawen

good luck in exam beb. Study smart. sonang je tu hihihi

a'ah nama ko la yg kitaorg sbut tu..kalau x sape lg hihi

.sweet-ants. said...

slmt pngantin baru...

p/s: masih bertongkat kE??

Eazy Izzuddin said...

suka biru...
selamat pengantin baru..
eh kenapa bertongkat tu..


JOm join contest =D : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

Hanie_Dew said...

nampak lain..ahahaha..biasa la kitorang ni kan spy. kene pandai menyamar.. xde la. dalan vlog ke dalam pix tu orang yang sama.

soffea said...

mr syah :)

lama tak mengomen di sini :)

wish u all da best ya dalam exam nanti.

cantik la kakak ko beb. suke time pakai purdah. nanti nak pakai purdah gakkk. hehe. :)

n ya, semoga ko cepat sembuh. wajah terkacak penah aku tengok seumur hidup aku. hehehe.

nas said...

selamat pengantin baru buat akak syah
kesian kat ko masih bertongkat lagi
harap2 ko akan cepat sembuh nanti ek
insya-Allah

ezzu said...

ko bila plak syah nk naik pelamin...
pe2 pun moga kekal ke ank cucu..
n smpai ucapn selamat pengantin bru utk akak ko ye syah...:)

Hanie_Dew said...

yuuuhuuuuu~~~~~~~~anybody home? bizi lagi ke beb. senyap je entry.

Hans said...

seronoknya kahwin
:-)