Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, September 6, 2011

Manusia Itu Menakutkan

Assalamualaikum..



Ini gambar kes yang berlaku di PETKNODE di Damansara..

sayu bila tengok keadaan kucing2 ini..

buat pihak yang berkenaan ( PETKNODE )

jika tak mampu memikul tanggungjawab.. janganlah mengambil risiko.. sehingga menyeksa haiwan yang tidak berdosa ini..

Assalamualaikum..

p/s: berbuat baiklah dengan haiwan.. jangan bila jumpa disepak terajang..

7 comments:

Gimi said...

dorang tu klu nak wat satu pekerjaan mestilah kerje yang dorang suka nak wat..

ciK LyndaWawa igUana said...

alamak lagu pasha ungu la.. i like..

ainz said...

kat negara kita ni...masih kurang undang2 melindungi haiwan..kalau kat oversea,ni...dah selamat masuk jail daaa...hurm..

ayie said...

perghh dasat la

teha said...

cian nyee kucing yg kaler putih tu.. kurus jee

FaizalSulaiman said...

bila manusia dah dikaburi wang.ginilah.tanggungjawab yg diamanahkan,tak dibuat

Hanie_Dew said...

kesian katkucing kucing tu.

mak aku kalau jumpa kucing comot dia bawak balik kasi mandi, makan terus bela. rumah aku kat sabah tu dan macam nursery kucing dah.

tapi seronok tgk kucing2 ni main kejar kejar.