Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Thursday, September 29, 2011

Kisah Si Kacak, Si Smart dan Si Comel

Assalamualaikum..

Si Kacak : Wei, tengok tu! Cantik siot perempuan tu. Macam muka Yoona SNSD versi pakai tudung bawal.



Si Comel : A'ah.. cantik gila!

Si Smart : Alah, perempuan macam tu mesti hantaran tinggi.

Si Kacak : Sampai situ dah kau fikir. Kau dah nak buat bini ke?

Si Smart : Yelah, aku nak isteri terus. takde masa nak bercinta lama-lama.

Si Kacak : Kita belajar lagilah. kerja pun belum tentu dapat. entah-entah tanam anggur.

Si Smart : Aku comform aku akan dapat kerja.

Si Kacak : Yakin betul kau yerk!

Si Smart : Mestilah!

Si Kacak : Kalau kau yakin sangat, jom kita tengok siapa yang boleh dapat nombor telefon dia dulu.

Si Smart : Aku no hal.

Si Kacak : Ok. Siapa kalah jadi hamba selama seminggu. Deal?

Si Smart : Deal!

Si Kacak : Kejap, mana Si Comel?

Si Smart : Entah!

Si Comel : Wei, aku dah dapat nombor telefon dialah. Nama dia Hanie Jue!

p/s: sekarang ni siapa cepat dia dapat..

p/s : mungkin dari kisah benar kot.. hehehe..

jom layan video klip best ni!



Assalamualaikum..

15 comments:

♕ Mr.IX ♂ said...

cepat btol awek tu bg no.fon...bru je terserempak...pakai tudung lak tu...mesti awek tu pn berfikir cam korang fikir...."sape la nak datang dulu ni..." LOL!

teha said...

betol2.. org lambat selalu rugi.. hahahha !

ciK LyndaWawa said...

wah..nak ngorat hanie!!!

::FAIZ FARISH:: said...

Maher Zain punya lagu tu best la...

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...hanie dan jue yang cantik & baik hati...

ramai gak dgr kwn2 laki cakap..kalau dpt y cntik..cpt2 nak tawin..takoot kena kebas kot..ehheh

IMANSHAH said...

berebut lak.hu hu

DuniakuAbstrak said...

awek tudung labuh ada stok?

Jue said...

Hahaha ko nak ngorat hanie pastu ltk nama aku utk eh! Nak kna lempang laju2 ni weh! Hahahaha

Si comel tu mmg yg SMART dlm diam & KACAK pnampilan

Ala, x dpt gk video sbb bw pkai hp =[

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

kembang la idung si hanie jue.hahahaha

nas said...

ape2 pun asalkan kita dapat awek n boleh dijadikan bini tu adalah muslimah n tutup aurat
kan comeyy
hehhehee
best lagu maher zain ni :D

Hanie_Dew said...

aahh..ahhhh..malu malu.
sape bagi no tefon kitorang kat Si Comel tu? nak kene rotan.

syah, syah. pandai ko buat citer ni ye. len kali baut ala ala drama korea tau. hihihihi...(^__^)v

NICK IRFAN said...

wah! dpt kt si comel plak? hahaha

Eazy Izzuddin said...

hehe
eh cepat betul...
xD


Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

Hans said...

hahahahahahaha
hanie n jue kena

ainz said...

sangat cekap dan pantas si comel...hohoho...tahniah2!