Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, August 26, 2011

All Is Well

Assalamualaikum..

Akhirnya aku berjaya menjejakkan kaki kerumah kembali..
Setelah 2 minggu berhempas pulas menyambung perjuangan yang terhenti sementara..
Alhamdulillah setakat ini semuanya berjalan dengan baik..
Walaupun berlaku banyak juga masalah tetapi semuanya tidak mematahkan semangat..
Cuma adalah sekali dua rasa macam nak give up..
Namun, semuanya baik-baik sahaja..
All Is Well..

Sebaik saja aku sampai kerumah malam semalam..
Aku dikhabarkan oleh ayah aku yang dia akan menjalani pembedahan hari ini..
Ayah aku terpaksa menjalani pembedahan kerana berlakunya pendarahan di otak..
Jadi aku berharap pembedahan ayah aku akan berjaya..
Harap-harap All is Well..

Ya Allah, Selamatkan Ayahku..
Amin...

Aku juga berharap hidup kalian juga ALL IS WELL...

Assalamualaikum..

10 comments:

ainz said...

sy doakan ayah kamu ok,syah.. selamat hari raya...

Shawn Razaleigh said...

insyaAllah

FaizalSulaiman said...

salam syah

insyaAllah semua akan baik-baik saja, ok

btw, syah masih boleh hantar ye.last day sampai ahad petang:)

IMANSHAH said...

Selamat menyambut hari lebaran

Aisyah Aina said...

doakan semua baik2 saja :)

Hans said...

alhamdulillah
nasib ko amik semangat dari filem 3 Idiot
harus kuat
:-)
selamat hari raya syah
maaf zahir batin

ILA HonEyBuNNy said...

semoga semuanya baik2 ya syah....

selamat hari raya maaf zahir dan batin...

selamat merdeka..;)

bunga said...

amin..semoga DIA memudahkan segala urusan..

ayie said...

welkum back bro~~

Gimi said...

terikut 3idiot c..

alhamdulillah ayah mr.shah selamat menjalani pembedahan