Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, June 22, 2011

Sayonara My Friend

Assalamualaikum..

Bertempat di KFC Bandar Jengka sebuah Majlis Perpisahan diadakan bagi meraikan salah seorang kawan aku yang akan meneruskan pembelajarannya di tempat lain.. engineering bukan lagi bidang beliau.. bidang kesihatan akan beliau tempuhi.. semoga kawanku FAHMI berjaya dalam bidang yang dipilihnya..

Setelah lima sem bersama-sama menuntut ilmu didalam kelas yang sama.. perpisahan akhirnya menjelma jua.. entah bila akan bertemu lagi.. InsyaAllah jika ada umur yang panjang pertemuan akan kembali..

sebelum berpisah sempatlah beliau mengambil gambar kenang-kenangan dengan bunga2 kelas kami..

Apa2pun aku ucapkan kepada beliau SEMOGA MAJU JAYA.. setiap rezeki manusia itu terletak padaNya.. yang penting kita sama2 usaha unuk berjaya di dunia dan akhirat..
SAYONARA KAWANKU..

Kalau time aku pula aku taknak buat dekat KFC.. dah muak dah aku.. kalau boleh tempat yang grand lagi.. hahah.. macam ada je yang nak sambut.. hahaha..

Assalamualaikum..

p/s: setiap pertemuan pasti ada perpisahan..
p/s: sedih itu normal..

14 comments:

ARAJ said...

aku nak menangis...T___T

ainz said...

Sama-sama la kita doakan dia berjaya dalam apa jua jalan yang dia pilih..Allah akan sentiasa bersama kita semua..insyaAllah.. :)

::FAIZ FARISH:: said...

i like lagu blog ni... nice... sedih je dgr.... sayu

d_tieah said...

Aiyooo.. 5 sem dia dalam kos engineering ek??? Pastu tukar ke bidang kesihatan??? Tak sempat konvo ke??? Sayangnye..



Entry Terbaru : Penyelesaian Isu Laman Web Disekat

Hans said...

semoga kawan ko berjaya :-)

Cara - Cara Untuk Ingat Nama Kawan Jika Terlupa Part 1

bunga said...

berpisah xpe..tapi jangan berpisah di hati..

nur aisya humaira said...

da 5 sem, quit??die dpt mne syah??

wahida said...

gud luck utk kawan ko..

lain kali ko buat kat pizza hut lak...

HonEyBuNNy said...

saat pertemuan happy ja kan..

bila berpisah sedih2 lak..huwawaw..**header baru ye syah..hehe

apik pehe said...

huhu..nnti leh jumpa lg

Edy Zaidi said...

bertemu dan berpisah adat manusia biasa

Hans said...

eh,ko diploma ke degree entah syah?
aku lupa plak

Lirik Lagu Dimana Dimana (OST Annisa) - Jaclyn Victor, Ning Baizura & Shila Hamzah

Eazy Izzuddin said...

good luck..
sedih ouh jika ada perpisahan..

Raji and Yeen said...

oh sygnya tukar bidang eh?
xpe lah rezeki Allah dh tentukan kan? ^^