Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, April 13, 2011

Tiada Kejayaan Datang Bergolek

Assalamualaikum..

Untuk memperolehi kejayaan..
kita perlukan pengorbanan dari segi masa dan wang..
kdg2 kita akan merasai keperitan dan kesakitan yang amat..
namun apabila kita memperolehi kejayaan..
perasaan itu sukar untuk digambarkan..
tapi cukup kita merasai kepuasaannya..

kejayaan tidak datang bergolek..
tiada benda yang semudah ABC...
kita cuma perlu tahu cara untuk mengurangkan keperitan itu..
usaha itu tangga kejayaan..
walaupun penat mendaki tangga..
apabila sampai kedestinasi yang dituju kita pasti berasa lega dan gembira..
kejayaan tidak datang bergolek tetapi perlu didaki..
fikir-fikirkanlah..

layan video ini..
aku rasa sgt kelakar..
sempoi habis..


Assalamualaikum..

9 comments:

apik pehe said...

kejayaan hanya akan datang bergolek setelah kiter ader kaki untuk MLM..hehe..betol syah?

wahida said...

balik umah kang aku nak tgk video ni...klaka eh? wajib tgk!!

::FAIZ FARISH:: said...

kejayaan jugak bergantung pada Rezki.....kan

ezzu said...

memg klakar syah....aku tgok pun tergelak habis..hehehe

mie said...

usaha tangga kejayaan..
berusaha la wahai rakan2..
eheehee

bunga said...

betul..kejayaan didahulukan dengan pergorbanan..

bunga dah pernah tengok video tu..hahahah..mmg kelakor gak..haha

nas said...

alamak..syah..sori la intenet lembu.. xleh nk bukak video ni ngan cepat2.. hehehe... xpe lah.. usaha itu tangga kejayaan :P

HonEyBuNNy said...

salam..betul tu...sebab tu la ila stop blogging ritu...coz nak fokus n kejar kejayaan....ehheh

xazryx said...

haha .best doh video tuh .