Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, April 10, 2011

Mencari Punca

Assalamualaikum...

Aku ada seorang member yang namanya Punca..
bukan sebenar tapi nama glamour..
nama sebenar beliau Anuar..
dan masalahnya aku bukan mencari beliau..

korang pernah dgr Hapress atau Pystress?
korang tak payanh susah2 nak google sebab aku baik hati nak bagitahu..
yelah takut2 internet korang lembab ataupun korang akan kecewa menemui jawapannya..
Hapress dan Pystress adalah dua benda yang sama..
Happy + Stress = Hapress @ Pystress..
jadi korang dah tahulah yang aku reka benda nikan..
alah Faizal Tahir reka boleh..
Bencinta = Benci + Cinta..
aku pun nak..
dan aku skang tengah Hapress..

Ok.. aku happy hari ini..
sebab sungguh tak kusangka..
hari ini genaplah 2 tahun aku menjadi blogger picisan di alam maya ini..
dah dua tahun umur blog aku..
tak sangka lama benor aku menceburi bidang ini..
dari lepas keluar result SPM sampailah sekarang...
SELAMAT ULANG TAHUN KE-2 BLOGKU..
1. Sembang Sebentar Bersama Aku
2. Jom Sembang
3. Ini Cerita Aku
4. Kacak Macam Syah
Ini antara nama2 blog yg pernah aku guna..
macam 6 bulan sekali pakai pastu tukar jer..
rasanya lepas ni takkan tukar dah.. sebab memang best nama blog aku sekarang..
KACAK MACAM SYAH...


Ok yang stress pula..
yelah aku dapat berada dekat rumah sehari saja..
sebab hari ini aku ada test..
baru saja abis..
rasa agak terkilan sedikit dengan test sebentar tadi..
tengok soalan punya senang..
bila buat punyalah susah..
sekarang aku mencari punca kenapa aku tak cukup masa nak jawab test tadi?
Aku rasa mungkin sebab air cond tadi sejuk sangat kot..
sebab tulah tangan aku nak tulis jawapan lambat.. tekan kalkulator pun lambat..
mungkin sebab masa tu tangan dan otak aku dah beku..
lepas ni aku cadangkan jawab test kat bawah cahaya matahari..
barulah segar dan dapat vitamin E..
tapi tu masa waktu pagilah.. kalau petang?

haha.. aku dah mengarut..
banyak je alasan..
memang senang nak bagi alasan..
tapi memang susah nak akui kesilapan diri..
sebenarnya sebab kau tak study betul2kan..
banyak sangat minum air semut sebab tu kau banyak lupa dan do so many many many mistakes..

daripada aku terus melalut hingga kelaut...
lebih baik aku makan ayam golek dulu..


Assalamualaikum..

5 comments:

nur aisya humaira said...

congrate syah..da besar blog syah, aisya bri 1 thn..ngeh2..:)

Chegu Zubir said...

selamat ulang tahun berblog yer...semoga trus sukses dlm dunia blog

heheheehe

jom baca
Tegur Terasa..Tak Tegur Salah

Usop Wilcha said...

Selamat berjuang di dalam dunia blog...

Tips penjagaan gigi

IMANSHAH said...

selamat menyambut ulangtahun ye..

nas said...

haaa.. tu la pasal.. banyak gak nama blog2 ko.. hehehe... baguslahh... dah 2 tahun da.. aku belum masuk 1 tahun lagi :P