Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, March 22, 2011

Ujian Terhebat

Assalamualaikum..

Rasanya sudah lama aku tak bersiaran..
Hari ini pun dapat update dekat cybercafe..
asalnya niat nak cari maklumat..
tapi seperti biasa niat tu dah memang terpesong sikit..

Sepanjang aku tak update ni..
macam2 yang berlaku..
pada diri aku dan juga dunia..
kalau dekat malaysia ni..
famous dgn video skandal seks..
diluar negara pula dgn kejadian tsunami di jepun..
dan juga peperangan di Libya..

esok pula pelajar SPM tahun lepas akan ambil result masing2..
mesti rasa berdebarkan..
aku pun macam tu..
rasa tak boleh nak tidur..
sibuk fikir dapat berapa A..
kalau A tu plak dapat A1 ke A2..
skang tak main dah macam tu.. A+ plak..
apa2pun bagi sesiapa yang namk ambil result tu..
semoga mendapat keputusan yang membanggakan..
kalau lari daripada target tu..
janganlah sedih sangat..
jangan bunuh diri pula..
kehidupan masih belum terhenti selagi nafas belum terhenti..

Tentang diri aku pula..
Aku baru saja kehilangan orang yang penting dan paling aku sayang..
kalau tiada dia.. aku tak mungkin dapat menaip entri ini atau sebelum2nya..
Ini adalah ujian terhebat dalam hidup aku..
sudah dua minggu berlalu..
aku harap Mak aku tenang di alam sana..
semoga Mak aku tergolong dalam kalangan orang yang beriman..
Amin..

Tekan ChurpChurp kalau nak duit lebih..
Tekan iPhone kalau nak iphone percuma..
Tekan SPA URUT kalau nak body segar...

Assalamualaikum..

15 comments:

Raji berkata said...

syah cepat lah bli brodben
hahaha ;D
gd luck utk semua yg amik resuk

.sweet-ants. said...

cekalkan hati ye syah. hidup harus diteruskan.

Muhamad Zaki Zafir said...

patutlah lama kau x update..semoga bonda tersyg ditempatkan di kalangan org2 yg beriman.amin..

IMANSHAH said...

Salam SYah

Takziah atas kehilangan ibumu..tumpang sedih

echah mashuri said...

syah!mak kau dah xde?al-fatihah.ko oke ke syah?

Lelaki Ini said...

HAH??
innalilah...
betul ka berita yg aku baca nieyh?

FaizalSulaiman said...

Innalillah.

harap syah dapat bersabar dengan ujian dan dugaan Allah ni

nas said...

gud luck pada semua pelajar spm yg hari ni amek rezut spm.. harap2 diorg dpt rezut2 gempaq.. hehehehe...
thn dpan turn adik aku dpt spm plak..

Eazy Izzuddin said...

uish
tahniah sape yg dapat the best result!

Alfatihah untuk arwah..
tumpang simpati

bunga said...

Amin..

Al-Fatihah tuk arwah..

SyedGraphiX said...

Alfatihah utk arwah mak. hmm. sedihnya :(

::FAIZ FARISH:: said...

Spm akukan???? Erm A.... Takde A.. Hahahhahahaha

wahida said...

alfatihah utk arwah mak...semoga dia ditempatkan bersama org2 yg beriman...amin..

ko rajin2 sedekah yassin dan alfatihah ye...

NICK IRFAN said...

papotutlah lama x nmpk ko syah...

♕ Mr.IX ♂ said...

aku pn baru tau yag A1, A2 dh takde...hahha....