Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, January 4, 2011

Terlalu Banyak

Assalamualaikum..

Hari ni dah masuk hari ketiga aku di Jengka..
Memang terlalu banyak perbezaannya dari sem2 lepas..

Antara perbezaannya:
1. Dulu satu bilik 6 orang.. Sekarang satu bilik 2 orang..
2. Dulu pergi kelas jalan kaki.. Sekarang pergi kelas naik kereta pastu jalan kaki lebih jauh dari dulu lagi..
3. Dulu masak megi... Sekarang dah masak nasi goreng..
4. Dulu xkeluar waktu malam.. Sekarang dah keluar waktu malam..
5. Dulu tempat tinggal selesa.. Sekarang??? Hmmm...

Apa2pun.. semalam dah start dah kuliah..
mmg xblaja apa2 lagi..
just diberitahu serba sedikit ttg subjek2 yg diambil..
biasalah mula2... rest byk dari read..
tapi aku dpt tahu sem ni byk read dari calculation.. sedihnyer... :(
walaubagaimanapun aku akan buat yg terbaik sem ni..
oklah aku nak buat roti bakar tuk breakfast jap...

Assalamualaikum..

p/s: nanti aku upload gmbr umah aku.. korang mesti terujakan..

9 comments:

hans said...

hohohohoho
selamat menyesuaikan diri

P/S : Contest Dari Proton! Menangi Hadiah Percutian Ke Monte Carlo Monaco!

Eazy Izzuddin said...

selamat bermula sem baru....
;)

HonEyBuNNy said...

banyak jga perbezaannya....good luck yer...;_)

Lelaki Ini said...

aku plak suke mmbaca dr mengira!
hekhek!

Lelaki Ini said...

aku plak suke mmbaca dr mengira!
hekhek!

Lelaki Ini said...

aku plak suke mmbaca dr mengira!
hekhek!

Ayuni said...

hm, amik course aper kt uitm jengka?

wahida said...

nape ko bawak keta tp jln kaki lebih jauh lg? musykil jap...
err, hepi belated bithday to u bro!! blaja rajin2 tau!! semoga ko sentiasa sihat walafiat dan bahagia hendaknya...

FaizalSulaiman said...

goodluck syah!