Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, January 5, 2011

Siswa Yang Terdesak..

Assalamualaikum...

DESPERATE STUDENT!
skang byk sgt masalah yg menimpa aku dan housemate.. sedih3..
kesian kami..
niat dtg nak belajar tuk mencari ilmu..
tapi kami dilayan sebegini..
terlalu byk ketidak puasan hati..
tapi demi menghormati mereka2 yg lebih tua diluar sana itu..
kami terpaksa menyepi.. bisu tanpa kata..

Tolonglah..
aku dan housemate..
siswa2 yg terdesak..
memerlukan bantuan..
jgn buat kami begini..
kami cuma mahu pelajaran..

xsanggup menulis lagi,...
airmata sedang mengalir..
huhuhuhuk.. huhuhuhuk..

Assalamualaikum..

p/s: apsal suruh aku kopek bawang ni..

17 comments:

HonEyBuNNy said...

???hah?ku siswa jugak..heheh

Ayuni said...

napernye?

Ayuni said...

napernye?

wahida said...

kena buli kopek bawang lah ni...kahkah..

ARAJ said...

ko je yg lawa kopek bawang we...hewhheh

Anonymous said...

miss ainun: duk umh sewa..elok2 erk???

Ujang9897 said...

baling bawang kat kau..hahaha

hans said...

asal?
kena buli kopek bawang ke apa?
hehehehe

P/S : Pandang Kemana Tu? Rimaslah!

Tulip said...

hehehehe...buat jgn tak buat....

cantik header....

IMANSHAH said...

what happened

Mr.IX said...

terdesak pasal pe lak?

Blogger yang ber'Video-Blogging

Salam Blogwalking sini yer....

echah mashuri said...

perghh..siswa kuar air mata sbb kopekbwg..ehehehe

IMANSHAH said...

anda di tag

http://www.abgshah.com/2011/01/woot-woot-bloglist.html

hysman said...

kena ragging ker? atau rape??
hehee.. guraw jer..
:p

Seri said...

kena kopek bawang je ke?

buat suspen je

NICK IRFAN said...

ko kena buli ke? hehe

Raji berkata said...

woahhh awat nih?
ada samseng mintak duit perlindungan ker bro?