Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, February 1, 2011

Maafkan Abang Si Hitam!

Assalamualaikum..

Si Hitam,
abang minta maaf banyak sebab lepas ni abang tak boleh beri makanan yg berkualiti lagi untuk si hitam..
si hitam kena faham situasi abang sekarang..
abang masih belajar..
masih jauh perjalanan untuk abang harungi..
kalau abang tak belajar sungguh-sungguh abang takkan dapat kerja..
abang tak mahu jual anggur..
jadi lepas ini si hitam kena makan je apa yang abang berikan..
abang kena berjimat cermat..
abang pun meminjam duit orang..
si hitam kan baik..
lepas ini mungkin si hitam akan sakit-sakit sikit..
sebab abang dah memang tak mampu nak belikan makanan yg berkualiti..
sebab baru hari ini naik harga..
walaupun 10 sen tapi dia akan beri effect yang besar untuk abang..
jadi si hitam jgn merajuk..
walau macam manapun abang tetap sayang si hitam..
lepas ni abang pergi baiki si hitam yerk..
abang tahu si hitam ada semput..
si hitam jangan merajuk yerk..
lepas abang dah habis belajar..
dan dapat gaji ribu-ribuan..
abang akan bagi si hitam makanan yg berkualiti itu..
walaupun abang rasa makanan si hitam itu akan naik lagi lepas ini..

Maafkan Abang Si Hitam..

Terima kasih kerana menaikkan harga minyak Ron97..

Jom Join ChurpChurp Ramai2..
Jualan CELCOM Menggila.. Jom Dapatkan Telefon Baru

Assalamualaikum..

22 comments:

Ujang9897 said...

hehe....pandai ek

Ayuni said...

hm, sian si hitam

IMANSHAH said...

guna je, takde pilihan

ARAJ said...

yang sedut2 ape cer?? sikuning aku pon sakit gak we...adoiayai

d_tieah said...

Sebab tu aku mls beli si hitam ni..
Bio lah aku guna kaki pinjaman ni je nak p mana2..
Kalo kering takyah isi myk..
Dok kat kedai mamak, minum air kosong 20sen jek..
Hahaha..

::FAIZ FARISH:: said...

Chomel i pun i kasik makanan berkualiti tu. tapi skang terpaksa fikir 2 kali la nak kasik makan makanan mahal tu.... naik dan terus naik...

IMANSHAH said...

jom join contest ni

http://www.abgshah.com/2011/02/contest-gurauan-terlampau-by-hanys.html

Amy Syaquena said...

salam kenal..

singgah dan follow jemput ke sinar raudah ye..

Raji berkata said...

abang kasi je la si hitam kt aku
aku akan jaga dia elok2 ;P

nazirulhazwan~ said...

BMW aku pon kene bg minum minyak murah la pulak.haih

HonEyBuNNy said...

ohhh si hitam...;-)

nur aisya humaira said...

lorr,igtkan kucing si hitam tdi..hak2..:)

Eazy Izzuddin said...

oh sikuning lepas ni pun duduk rumah diam2...
huk3...
bawa si tayar dua
;)

zubir othman said...

Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

bighagenjo said...

cehh!

Mr.IX said...

tepon celcom tu pn mau gua ratus2 bru dpt radeem...aku main youthsays jer...

princess laila said...

skjap engat kucing..
jap engat moto..
kete ghupanyer! hukhuk~
tp memng lah..minyak asyk naek jek..hurmm....

ahsfantasy24 said...

cean..
trut bsimpati kt si hitam..
tp ape boley buat kn..huhu

SyedGraphiX said...

hitam ooo hitamm.. haha

ezzu said...

sabar jer lh syah oi...
so cm mane dgn si hitam..??
masih sempuk lgi ker..???

..hizamirahim.. said...

si hitam?
adeh.
XB
ingatkan kucen td.

nas said...

isk3
aku pon..
lepas je naik harga..
naik lagi harga si hitam
selepas PRK tenang lak tuh
adoii...
bangkrap2..

gambar hukuman maut zaman dulu dan kini (gambar kartun,jgn takut ea :P)