Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, January 14, 2011

Keghairahan Terbantut

Assalamualaikum..

Aku rasa semua org dah tahu..
tapi aku tetap nak bagi tahu..
terutamanya pelajar UiTM yg excited betul ttg perkara ni..
mgkn ada yg suka dan ramai yang xsuka..
ada yg juga kecewa teramat sgt..
untuk pengetahuan korang AF kali ni merupakan AF yg terakhir..
jadi sape2 yg bajek ada suara buluh betong pergilah cepat2 audition tu..
nnt xdapatlah kereta free..
aku xpergilah sbb aku dh ada kereta.. keh3..

ok2 tu dah lari pada tajuk sebenarnya..
aku bukan nak bagitahu ttg tu..
tapi aku nak bagitahu keghairahan aku telah terbantut..
sebab dulu telah diuar-uarkan cuti sem depan selama 4 bulan...
ramai yg excited nak kerjalah nak melanconglah..
aku pun berura-ura nak buat LI(latihan industri)..
tapi nampaknya kami cuma cuti 20 hari jer..
amat2 membantutkan keghairahan kami..
apa2pun..
yg pntg ada cutikan..

Assalamualaikum..

14 comments:

wahida said...

ala, akak baru ingat nak gi odition next year, tahun ni malas la sbb baru plan nak masuk kelas vokal bagai...kahkah...

FaizalSulaiman said...

syah gi odition ke?hehe

HonEyBuNNy said...

uitm je kan..heeh..uia ila xdgr lagi ura2 gitu..heheheh

hans said...

hohohoho
aku xada perasaan
hohoho

P/S : Bersama Hans Menikmati Aneka Masakan Berasaskan Telur Di Kampung Kuantan

eqbalzack said...

header baru...menarik!

echah mashuri said...

uiks.nape lak?xjadi ke weh?tapi lec ak cakap jadi je.ehheh

Eazy Izzuddin said...

da buat utube dah
ehehe

same lah kitaorng unisel cuti 3 mgg ja

nas said...

eh..betul ke af nie yang terakhir?? hehehehe...erk...cuti lama kan...4 bulan! giler beb!!!! aku mesti kene kerja :)

Mr.IX said...

AF bukannya best pn..hahha...padahal aku tak tengok pn...huahuahha...

anyway, suka stacy jer..

Happy blogwalking sini dengan sukahati-nya.....Jemputlah singgah ke blog saya gak yer....hehe

Latest Entry :
Review Filem Jao sebelum Update lg...

\^__^/

Qamarul said...

haha header baru.. nice!!

apesal kou cuti 20 hari je?
dak2 lain cuti satu season..

mie said...

gue nak jadi pelakon...
kalo masuk af confirm boleh jadi pelakon..
ahhahaaaaaa

NOOR FATIN said...

ala dah xde af ke 10 la nanti.. hehe

hacimun said...

cuti 4 bulan ke,cuti 20 hari ke...tempat sy tetap xde cuti TT_TT

IMANSHAH said...

ALahai....suara tak sedap. umor pun dah lanjut le