Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, January 25, 2011

Kecewa Kerana Tertipu

Assalamualaikum..

Tak dapat aku nafikan yang aku memang suka tengok drama korea..
antara sebabnya kerana jalan ceritanya yang menarik dan pelakon yang menawan..
lantas disebabkan itu hatiku tertawan..
bila tengok saja citer korea, aku lupa dengan keadaan sekeliling..
cubalah sepak terajang aku..
aku langsung tak kisah sampailah habis citer tu..
lepas tu aku akan balas laju-laju sepak terajang balik malaun itu..

Korang pasti tahu tentang kumpulan Girl Generation ataupun SNSD...
aku suka lagu mereka satu je.. GEE..
bila dengar mereka menyanyi dan menari aku ingin ikut sekali menari..
sungguh2 comel..
tak percaya tengoklah sendiri..


boleh dikatakan semuanya cantik-cantik dan comel.. terutamanya yuri dan yoona..
tapi aku lebih suka Yoona sebab aku tengok drama Cinderella Man..
dia memang cantik dan pernah berangan mempunyai isteri sepertinya tapi memakai tudung..
namun sayang seribu kali sayang..
kecantikkan itu bukanlah original punya..
aku baru saja dapat tahu yang semua ahli kumpulan ini membuat pembedahan plastik..
aku terlupa rupanya yang korea selatan ini memang popular dengan plastic surgery..
namun yang mengecewakan aku.. Yoona pun sekali..
Aku tertipu!

takpelah bukan rezeki aku berbinikan orang korea..
gadis-gadis melayu pun cantik-cantik belaka..
kalau ada jodoh.. adalah..
Ajal maut jodoh pertemuan, semua itu rahsia Allah..
aku hanya mampu menunggu..

Assalamualaikum..

14 comments:

Ayuni said...

diorg smua x original....

Muhamad Zaki Zafir said...

klu ikut kata namawee yg prgi festival filem kt korea tu, dia kata semua awek korea lawa2, tapi muka semua lbh kurang sama je, mcm robot. :O

echah mashuri said...

erkkk..siapa bilang gadiss melayu tak menawannn.HAHA

Mr.IX said...

klu tgk awek korea cmtu ok jer...tp klu tgk awek melayu gaya gedik cam korea agak menyampah la...

lea said...

siapa bilang gadis melayu tak menawan, tak menarik hati, tiada memikat. ahaks!

Seri said...

macam pelakon hollywood juga diaorang ni

d_tieah said...

Huahuahua..
Ko tau ckp korea tak?
Kalo tau boleh lah teruskan niat ngorat dorang..
Tp nak ke dorang masok Islam?
Uik, pjg je angan2 aku nk tgk impian ko berbinikan org Korea..

..hizamirahim.. said...

haha.
sbb tu lawo2 orang korea tu.
XD

ezzu said...

btol3...x ori...
syah kalu ko menari lgi comel...hahaha....

mie said...

kebanyakkan gambar pun diedit..
muka dimakeupkan..
ehheee

HonEyBuNNy said...

he2..cari ja gadis melayu terakhir..ehheh...;-)

NICK IRFAN said...

mmg comel! geram plak aku tgk.. hehe

hans said...

secara jujurnya aku cakap mamat n minah Korea tak cantik seperti dalam drama mahu pun filem mereka
tak percaya pergilah sana jika ada duit nanti

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

SyedGraphiX said...

stuju! org mlayu bsepah. hehe