Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Monday, January 31, 2011

Giveaway eqbalzack "SEDUT KASI ABES!"

Assalamualaikum..

Aku memang dah lama nak join giveaway bro eqbalzack ni.. sebab giveaway yang dulu aku tak sempat nak join..
tagline kali ni "SEDUT KASI ABES!"..
aku ni memang suka sedut-sedut terutamanya sedut ice lemon tea..
tapi ni nak sedut benda lain..

Ok, ni cerita aku yang nak sangat High Power Car Vacuum tu..

Semua orang dah tahu aku ada Si Hitam, kereta savvy yang kini menjadi hak muthlak aku..
Satu hari di UiTM Jengka..

Lokasi : Makmal Geoteknik
Si Gadis S : Syah, saya dengar awak bawa kereta betul ke?
Aku : Betul3 (bunyi macam ipin, mmg suara aku macam tupun).
Si Gadis S : Boleh saya tumpang awak tak? Saya nak pergi J-Town kejap sebab nak uruskan hal dekat bank. (mimik muka bersungguh-sungguh)
Aku : Boleh tapi ada syaratnya!
Si Gadis S : Apa dia?
Aku : Awak kena jadi makwe saya! Boleh? (muka excited+berdebar2, dah lama minat si S ni)
Si Gadis S : Boleh, asalkan awak penuhi kriteria2 lelaki idaman saya.
Aku : Apa dia? Ucapkan saja!
Si Gadis S : Beriman, tak tinggal solat, hormat orang tua, lebih bijak dari saya, kacak dan pembersih.
Aku : Alright! Semua kriteria tu ada pada abang. Full package.. Jom, abang tak sabar dah nak drift ni..

Lokasi : Tempat Parking Kereta di UiTM Jengka
Aku : Inilah si hitam abang. (sambil menggosok-gosok badan si hitam)
Si Gadis S : Wah! Terujanya, berkilat dahtu warna hitam. S memang suka warna hitam, hitam itu menawan.
Aku : Jom, jangan lengah-lengahkan masa.
Si Gadis S : Sabarlah dulu bang, takkan kita berdua. Tak manis nanti. Tunggu kawan S kejap yerk, dia pun nak tumpang sekali. Abang fahamkan?
Aku : Abang faham sangat, lagu kalau berpacaran tu abang dah hafal sangat dah..
Si Gadis S : Erkk!
Aku : Takde apalah, kalau macam tu masuklah dulu dalam kereta panas ni.
Si Gadis S : Okay. ( lalu masuk kedalam kereta dengan rakusnya)
Aku tersenyum cuma..

Tiba-tiba si Gadis S keluar dengan muka yang kelat.
Aku : Kenapa?
Si Gadis S : Saya taknaklah tumpang awak, kereta awak ni kotorlah. penuh dengan habuk. awak ni pengotorlah. saya taknaklah jadi makwe awak.
Aku : Hish, janganlah cakap macam tu. abang takde car vacuum untuk sedut habis habuk2 dalam kereta ni.. serius, abang bukan pengotor.. jgnlah macm tu.. (muka sedih dan hampa)
Si Gadis S : Baik, pergi dapatkan car vacuum dulu baru boleh jadi pakwe saya.. saya nak naik van UiTM jelah.. Bye.. Ingat yerk, SEDUT KASI ABES habuk2 tu guna HIGH POWER CAR VACUUM.. pastu baru jumpa saya..
Aku : Baiklah.. Hukhukhuk..

Jadi tolonglah bro Eqbalzack, saya betul2 memerlukan High Power Car vacuum.. saya ni dah lama single.. kalau saya dapat car vacuum tu bukan saja si hitam jadi bersih malah makwe pun dapat.. semoga saya akan terpilih dapatkan car vacuum tu..

Siapakah Si Gadis S? Biarlah rahsia..

Jadi aku nak tagged Raji untuk sama berebut dengan aku untuk dapatkan car vacuum tu..

Assalamualaikum..

p/s: semoga pelajar2 malaysia di Mesir selamat..

22 comments:

nas said...

adoiii.. sedut siput sedut ke sampai habes????
hehehhee....
ni sedut vacuum :P

Raji berkata said...

woahhhh seriously kreatif owh cter kau nih!
hak2 ak ttaw nk wat cter cmner xD
tgk la kalau ak ad idea nnti
huahua
thx btw..

IMANSHAH said...

nak join nak join

..hizamirahim.. said...

good luck!
hadiah menarik tu.
XB

eB ezrin said...

ha ha ha... comel :)

mie said...

sedut jangan x sedut..
ehehee

Tulip said...

hahahahaha

zikeryhassan said...

all the best!

zaty luvlianncezzz said...

hehehe

terbaekkkk pnya citer

moga dapat kedua-duanya ea

Eazy Izzuddin said...

wah ramai yg join ni
hehe
xD

mR.sYaH said...

nas: kurang sikit sedut siput sedut.. aku suka sedut air lagi.. hehe..

mR.sYaH said...

Raji: yg kau lagi kreatif.. semoga kita menang.. klu xdpt vacuum yg saguhati pun jadi.. hehe...

mR.sYaH said...

imanshah: peluang terbuka cikgu.. selamat menjoin..

mR.sYaH said...

hizamirahim : terima kasih.. klu ada rezeki alhamdulillah..

mR.sYaH said...

eB ezrin : comel ke?? hehe..

mR.sYaH said...

mie: sedut kasi abes!

mR.sYaH said...

tulip: hahah.. heheh..

mR.sYaH said...

zikeryhassan: thanks bro!

Qamarul Sahid said...

wakakaka.. terlebih study geotechnic laa kou nie..

qieranna said...

good luck

faizura rahman said...

gud luck :)

eqbalzack said...

SALAM..
esok Selasa, 15-2-2011, boleh singgah tengok keputusan GA di blog saya..tQ