Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, January 18, 2011

CONTEST RECOMMEND LAGU TERBAIK :D

Assalamualaikum..

Kali ini aku di tag oleh Cikgu SERI untuk join contest recommend lagu terbaik :D dari Bro ZAKI..
aku ni memang suka dgr lagu terutamanya lagu melayu dengan korea..
kalau boleh aku recommend banyak lagu..
tapi syaratnya cuma satu sahaja lagu yang terbaik..
so, aku nak recommend lagu yang tiap-tiap malam pasti aku dengar..
untuk melayan perasaan diri yang masih single sambil dibuai keasyikan lagu jiwang dari korea..

Tajuk lagu : After Love
Penyanyi : FT Island



Muzik arrangement lagu ni mmg best didengar dan paling sesuai untuk orang yang putus cinta nak dapatkan semangat balik untuk lupakan bekas kekasihnya.. tu cuma apa yang aku rasa hasil dari pendengaran aku setiap malam.. heheh.. lagi satu aku suka suara penyanyi ni yang serak-serak basah.. aku pun memang nak suara macam tu tapi suara aku mmg langsung tiada keserakan itu.. aku dah bersyukur ada suara.. itu lagi penting.. cuma sejak akhir-akhir ni ramai yang mempertikaikan suara buluh perindu aku ni.. bikin hot betul..

Jadi dengan ini saya tag blogger HoneyBunny dan d_hatie untuk join contest ni pula...

Assalamualaikum..

13 comments:

apezs shah said...

salam

oh lagu ape tu yea?
tak pernah dgr pulak hehe... ;)

d_tieah said...

Thanx syah..
C zaki invite aritu suruh join pun still tak join..
Ngee.. :)
Pasti buat kalo tak esok, lusa la ek..
Hehe..

NICK IRFAN said...

lagu ape tu? aku xdpt nk buka video ko letak ni intenet aku low sikit...

wahida said...

ko x pernah dgr lg suara akak...ala2 stacy sikit...kehkeh...

Tulip said...

oo...kena cari neh......

*baru je post pasal lagu..=D

Heidi Shafiq said...

aiseh.. gua kurang bab2 lagu ni.. gua layan kaset mengaji je.. :P

Mr.IX said...

aku pun minat korea gak!! tak tau list terbaru skrg...tgh donload vid ni cz line slow...hehehe

shamsiah shamsuddin said...

LEH TAHAN GAK LAGU TU...
ADE SPIRIT...

NICK IRFAN said...

ha! bru dapat dgr!! ok jgk la lagu dia...

mie said...

eh!!
pesal gue xtau lagu ni?
ehehheee

Eazy Izzuddin said...

oh minat korea juga ea
hehe
xD

HonEyBuNNy said...

he2..ini eh....ila pun egt nak wat entry lagu ila suka...bila dah ada tag neh...ila wat eh...lagu apa pun xpa kn?nti ila free ila wat...busy ckit la ni..

HonEyBuNNy said...

he2..ini eh....ila pun egt nak wat entry lagu ila suka...bila dah ada tag neh...ila wat eh...lagu apa pun xpa kn?nti ila free ila wat...busy ckit la ni..