Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Thursday, December 30, 2010

Terharu Sangat-Sangat

Assalamualaikum..

First2 sekali korang dah tgk header baru aku tu..
header tu khas dibuat utk aku...
aku dh jatuh cinta tgk header yg dibuat oleh Raji...
blog beliau prettylikelife..
terima kasih byk2 bro..
aku sungguh-sungguh terharu..
dan yg paling best kau buat free jer utk aku..
siapa xsuka yg free kan.. hehe..

Raji telah buat dua desing utk header aku..
dan aku kena pilih yg mana satu..
dan aku suka kedua2nya..
tapi yg paling aku suka yg aku letak kat header tu..

first design

second design

thanks byk2 bro..
jasamu sentiasa dikenang..
rasa nk nangis plak.. hahah...
ni merupakan adiah arijadi aku 3 hari lagi..

Assalamualaikum..

22 comments:

Azyie said...

salam..cumilheader 2..
xlame g besday yea..
wish dulu boleh an..
selamat hari lahir..
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...

FaizalSulaiman said...

lawa seyhhh

Sae said...

hihi..nak besday dah ye...! tgu entry sy kuar nanti...

sekamar rindu said...

salam...

header yg menarik dan comel..

iT's Me said...

syah i like that song..nice..=)

Fahim 'n Alin said...

lawa2

gua folo blog lu

nas said...

pergh..seyes header ko dah menjadi lebih cantik...cool dowh..aku punyer header cuma tulisan je..xceria pon..muahahahaha..
cuma better shoutbox ko letak kat atas sikit..org xnampak :P


Khairul Fahmi, Gadis Indonesia Cun dan Malaysia Juara Buat Pertama kali

soffea said...

jelesnye!!! nak header cantik mcm tu gakkk... hehehe.

Eazy Izzuddin said...

cantik2...
:)

Mr.IX said...

graphicicious btol la.....

mR.sYaH said...

Azyie: terima kaseh byk2.. :D

mR.sYaH said...

FS: lawakan... heheh..

mR.sYaH said...

Sae: apsal xleh nk g blog kamu?

mR.sYaH said...

sekamar rindu: wasalam.. sbb tuan dia comel.. hahah...

mR.sYaH said...

aina: i like too..

mR.sYaH said...

fahim n alin: thanks yerk.. :D

mR.sYaH said...

nas: aku saja ltk bwh2 sbb takut org xbaca entri aku... hahah..

mR.sYaH said...

soffea: heheh.. gilh usha2 blog raji tu..

mR.sYaH said...

Eazy: heheh.. thanks2..

mR.sYaH said...

mr.ix: a'ah.. tu yg smart tu..

shamsiah shamsuddin said...

mg smart header tu..
incik raji..tolong create tuk saya satu boleh?

Qamarul said...

tahun baru.. header pun baru.. ha3