Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, December 26, 2010

TAHNIAH! TAHNIAH!

Assalamualaikum..

lama betul xbuka blog ni..
3 hari berturut-turut..
selalunya xdelah mcm ni..
tapi semuanya sebab kesibukkan..
majlis pertunangan kakak aku yg kedua telah pun selesai semalam..
tahniah kepada kakak aku dan pasangannya..

tadi juga aku ingin ucapkan Tahniah kepada Pasukan Malaysia yg telah berjaya menang untuk pusingan pertama akhir ni..
3 berbalas kosong..
tahniah2..

Assalamualaikum..

13 comments:

hans said...

yups
sangat berdebar2 aku tgok tadi

P/S : Final Piala Suzuki AFF 2010 : Lepas Nih Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek Kena Pakai Cermin Mata Lah Dekat Stadium Gelora Bung Karno

IMANSHAH said...

hari ni anniversary HOOK SENGOTi ke 2

echah mashuri said...

aku suka fahmi!heheh

NICK IRFAN said...

harap2 malaysia boleh menang lagi!! hehe dan selamat bertunang kat kakak ko...

mie said...

uihh!!
patut la xberupdate..

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah..
tahniah tuk akak
dan tahniah tuk pmaen2 kite..

^^,

ARAJ said...

we aku main sekali..hahahha
tahniah untuk akak ko..=)

hysman said...

tahniah buat kekandamu dan skuad kebangsaan..
;)

shamsiah shamsuddin said...

tahniah kat kakak dan keluarga awak..pasni family makin besar..

tahniah juga buat pasukan harimau malaya..moga dapat kekalkan prestasi sebegini bile bermain di Indonesia t tak lame ag...

wahida said...

ko pulak bila nak bertunang? ahaks...

HonEyBuNNy said...

tahniah untuk kakak...downlop la gambar nak tgk..ehhehe

darkbatman said...

tahhhniahh buat malaysia..
caya lahhh!

soffea said...

tahniah kakak mr Syah :)


sy pon tgk gak bola. jarang untuk berkeadaan begini. hehe.