Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, December 29, 2010

Semuanya baik! Semuanya baik! MALAYSIA menang!

Assalamualaikum..

Akhirnya Malaysia menang Piala AFF Suzuki dgn aggregate 4-2..
walaupun agak terkilan sedikit sebab pada pusingan kedua ini Malaysia kalah 2-1..
namun itu tidak membuatkan aku kecewa malah bangga dengan kejayaan Malaysia kali ni..
teruskan dgn semangat juang ini Pemain Malaysia..
dan pujian harus diberikan buat mereka terutamanya Safee Sali dan Khairul Fahmi yg bermain dgn cemerlangnya..

Separuh masa pertama mmg memberi debaran sekali.. aku jadi xsenang duduk.. yelah gawang gol kita menjadi sasaran pemain indon yg begitu aktif sekali..
tapi bila masuk separuh masa kedua hati jadi lebih tenang ditambah dgn jaringan yg dilakukan oleh Safee Sali.. good job!

teringat tadi aku tgk cerita 3 Idiots lagi sekali petang tadi kat Channel 110..
Semuanya Baik! Semuanya baik! masih terngiang2 lagi kat telinga aku dialog tu..
sampai masa perlawanan sebentar tadi aku pun sibuk cakap macam tu..
sekurangnya2 rasa gelisah tu berkurangan..
Tahniah Pasukan Malaysia! 100,000 us dollar milik anda!

Sebenarnya tadi aku malas nk tgk..
sebab bukan takut Malaysia kalah..
tapi setiap kali aku tgk perlawanan bola ni..
setiap pasukan yg aku tgk mesti kalah punya..
tgk tadi tu Malaysia dah kalah.. tapi aggregate Malaysia menang..
jadi lepas ni aku kena fikir byk kali kalau aku nk tgk ke tak lepas ni.. hahaha..

Tadi aku nak sgt tgk mana kelibat Julia Perez..
tapi enggak ketemu cuma wajah Luna Maya yg sempat jadi tatapan..
Ah! lupakan minah2 indon itu.. aku lebih suka tgk Lisa Surihani dgn Heliza lagi..
dorang lagi cun.. hehe..

Semuanya baik! Semuanya baik! Malaysia Menang! Yahuuuuuuuuu...

Assalamualaikum..

23 comments:

IMANSHAH said...

tahniah malaysia..ambe tak sempat kelih, ambe ade keje tadik..dengar jauh2 jah

soffea said...

yeah!!! jatuh hati sama itu khairul Fahmi. terbaekk la.. hehe :)


betul kan. indon asyik menyerang je. neves aihhh..

papepon, congratulation malaysia!!! :)

Oreo said...

Tahniah Malaysia

btw,cerita 3 idiots tu bestt

akubiomed said...

Wooho, tanniah buat pasukan Malaysia kerana memastikan piala Suzuki AFC menjadi milik Malaysia

Mr.IX said...

tahniah malaysia...pasni pe la indon nk kutuk msia lg....

aku suka nora danish...hehe

sekamar rindu said...

salam...

tahniah Malaysia...:)

ahsfantasy24 said...

Alhamdulillah..
tahniah malaysia mmpu merebut
takhta juara piala Aff suzki..

slamat bcuti esok yewp..
hehhe >_<

FaizalSulaiman said...

Tahiah Malaysia!!!! Proud to be Malaysian!

hysman said...

yahooo malaysia menang..
kita ganyang indonesia..
yg pntg esok cuti..
alhamdulillah..
;)

hysman said...

yahooo malaysia menang..
kita ganyang indonesia..
yg pntg esok cuti..
alhamdulillah..
:p

NICK IRFAN said...

yahooo!! malaysia menang!!!! hahaha

mR.sYaH said...

imanshah: tahniah tuk malaysia...

mR.sYaH said...

soffea: hahah.. fahmi main mmg hebat semalam.. mmg berdebor..

mR.sYaH said...

oreo: a'ah mmg best..

mR.sYaH said...

akubiomed: tahniah2..

mR.sYaH said...

mr.ix: xtahulah pasni depa nk kutuk apa tapi yg penting malaysia mng..

mR.sYaH said...

sekamar rindu: wasalam.. tahniah2..

mR.sYaH said...

ahsfantasy24: tahniah malysia.. haha.. cuti ke xcuti sama je buat sy..

mR.sYaH said...

FS: saya juga bangga..

mR.sYaH said...

hysman: ganyang jgn xganyang.. haha.. cuti elok2 k..

mR.sYaH said...

nick irfan: yahooooooooooooooo!

hans said...

hahahaah
coli laser julia perez gagal membantu indonesia menjaringkan banyak gol
hehehehe

P/S : Thanks Pada Kamu Sebab Undi Saya Yer

Sae said...

HAHA..SAMA LAH..HIII~

meh jalan sini lak...

http://sipenyapuburuk.blogspot.com/