Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, December 19, 2010

Kau Boleh Tahu Ker Orang Tu Masih Dara/Teruna ke tak?

Assalamualaikum..

Habis hilang kegebuan dan keputihan tangan aku ni..
gara2nya nak makan keropok lekor..
tolonglah goreng keropok tu sendiri..
sekali tanpa disangka keropok tu meletup2..
fuh! nasib baik xkena wajah aku yg kacak ni..
klu x abis saham gua jatuh..
habis merah2 dan gelembung tgn gua.. sedihnya dan sadis betul..

ok.. lupakan saham gua yg telah jatuh tu..
aik apsal aku guna gua ni.. xpelah.. xpenting pon..

semalam kawan aku ajak keluar jalan2..
naik motor dia.. aku skang rasa mcm trauma saja nak naik motor..
tapi nak buat mcm mana klu xdisebabkan roadtax kereta aku dah mati..
aku dh heret dia naik kereta aku(kereta ayah aku tapi sudah jadi milik aku)..

asalnya nak jalan2 cuma..
tapi dah bila jalan2 xde arah tujuan..
tmbh2 jln 2 org jer.. kawan aku ajak tgk wayang..
aku pun ikut saja..

Masa nak tgk filem apa yg sesuai ditonton..
kawan aku sempat tanya aku..
Kenapa Filem tu tajuk AKU MASIH DARA?
AKU MASIH TERUNA TAKDE KER?
aku mula2 malas nak layan sebab aku tahu mmg nak gurau2..
tapi aku ttp jawab dgn soalan..
KAU BOLEH TAHU KER ORANG TU MASIH TERUNA KE TAK?
pastu dia tanya aku..
KAU BOLEH TAHU KER ORANG TU MASIH DARA KE TAK?
aku jawab dgn senyuman jer..

lupakan ckp2 kosong itu..
kami berdua akhirnya pilih tgk filem TRON LEGACY..
citer ni ttg manusia yg masuk kedunia game..
biasalah klu filem hollywood..
mmg hebat dgn teknologi CGI dia..
mmg marvellous.. 3.5 bintang dari 5 bintang utk filem ni..

Assalamualaikum..

8 comments:

IMANSHAH said...

salam

saya dulu penah kena masa goreng kaki ayam, tapi kena lengan je

Mr.Ix said...

Tron legacy...marvellous tapi 3.5 jer? explain skit....hehe

HonEyBuNNy said...

best ek tron??/smlm ila tgk aku masih dara.....he2....egt nak tgk tron la.....tp dah ila nak layan cita tu....ihhii

DanieL AdiE said...

peh! nie yg x sbr nak tgk TRON..


Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/serasi-bersama.html

NuR si CiKGu RiBeNa said...

jalan2 singgah sini...

cian..
takpe, belajar dr pengalaman ye

Lelaki Ini said...

ak tgk aku masih dara
besh2!
tron x besh kew smpaikan bg 3.5 jekw?

Qamarul said...

3.5 dari 4 laaaa... haha dapat dean list!!

hans said...

owh
aku tgh tunggu nak tgok merong mahawangsa jer nih
hehehehe

P/S : Misteri Danella : "Danella Cakap Dengan Siapa?"