Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, December 10, 2010

Gangguan Yang Tidak Sia-Sia

Assalamualaikum...

Semalam aku cuba tidur awal..
sebelum tu aku tgk dulu the amazing race asia final..
kemenangan berpihak kepada peserta Filipina..
ni muka yg menang

diikuti singapura dan Indonesia...
seperti yg korang diberitahu entri sebelum ni..
malaysia dpt nombor lima..
klu nak peserta Malaysia dpt nmbr satu.. kena tggu akulah.. hehe..

OK..
abis saja rancangan tu..
aku berura-ura nak tidur terus..
tapi hati aku xsenang sebab result xtahu lagi..
tmbh2 kawan aku yg dah tahu, result dia mmg gempaq.. tahniah utk dia..
aku pun online kejap..
still xdpt utk check result tmbh2 ceck result telah dihilangkan...
aku pun cuba tidur..
tapi aku just dapat baring semata-mata..
mataku xlena.. dadaku berdebar2.. perit betul..
mmg rasa resah betul..

aku xtahu kenapa kali lain macam plak..
sem2 sebelum xde pula mcm ni..
akhirnya aku xsedar aku tidur pukul brape..

sedar2 pukul 6.15 aku dpt mesej kawan dri kawan aku tanya result..
aku bgn tunaikan yg wajib pastu terus online..
aku buka istudent terus rasa kecewa..
sbb xleh check..
pastu aku buka email.. tgk ada spam...
buka2 rupanya result..
aku buka perlahan2..
tgk satu2..
Alhamdulillah..
tu je yg terus terluah..
walaupun xtersenarai dalam dean list..
aku ttp bersyukur..
mgkn sem2 akan datang..
terima kasih kepada yg memberi semangat kepada aku..
THANKS!

aku rasa pujian harus diberikan kepada UiTM..
sebab menghantar result ke email..
jd xpayahlah tggu nak buka istudent..
yg mmg akan busy sebusy2nya..
mahu esok bru dapat tahu..
jadi sem depan buat mcm ni lagi yerk..
lps ni rajinlah aku check email..
selama ni malas sesangat..
heheh...

Assalamualaikum..

p/s: tiada lg pernantian.. hehe..

12 comments:

FaizalSulaiman said...

uitm hantar ikut email kan?bagus sungguh..

alhamdulilah syah! looking forward for the best, next coming semester:)

DanieL AdiE said...

ooo...richard n ricard menang...
i think dah mmg rezeki mereka la...sbb sepanjg game, die dieorg sntiase bernasib baek..
TAHNIAH buat mereka..

Latest Entry: http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/ibutlg-la.html

Heidi Shafiq said...

aiseh.. jgn la citer pasal result.. aku cuak gak nih..

Ivy Metaga said...

bagus lah result dah keluar, my sister pun study di uitm juga, result dia ok juga lah tapi dia sedih sebab tak dapat dean...:)
congratulations to u ya..

hans said...

kalau ko perasan
uitm bagi melalui email senang kan?
xpayah nak berebut2

P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

HonEyBuNNy said...

wah...alhamdulillah..tahniah atas usaha anda...jgn nberbes2 lagi..ehheh

nurayunni said...

skrg semua ikut email kan....bgus jgk...

darkbatman said...

bgs2.. at least result x mengecewakan.hoho

Fakhrur Razi berkata said...

hohoho tahniah bro ;D
nnti2 boleh lah masuk Dean list inshaAllah ;D

NICK IRFAN said...

richard anda richard botak ni ke menang? aku ingatkan perserta indon tu...

NN said...

amazing race asia pertama Malaysia yng menang... zafrina n jojo... anda terlmbat hihi

echah mashuri said...

congrats syah!hehehe....