Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, December 28, 2010

Amatur di Majlis chop!

Assalamualaikum..

Entri sebelum ni aku dh bagitau sbb lama xupdate..
sebab aku sibuk dengan majlis tunang atau majlis chop!
maknanya kakak aku dah kena chop dah jadi milik lelaki tu..
jadi jejaka2 lain dah xboleh nak potong line dah.. heheh..

masa time tu mmg sgt2 sibuk..
rasa2 klu timbang berat badan aku skang mesti dah turun 10 kilo..
aku ditugaskan untuk membeli barang.. abis minyak kereta.. hehe..
dan juga sebagai tukang ambik gmbr..
jadi korg boleh tgk r hasil2nya..
aku ni amatur lagi.. lagipun kamera aku biasa jer.. bkn dslr.. hehe...

nilah kakak aku yg dah kena chop tu..


bersama daddy dan mummy.. heheh..
bersama dgn kakak sulong dan bakal abg ipar serta tunangan..

adik beradik.. gmbr ni aku xambik tu yg cantik tu.. hahah..
hantaran dari pihak lelaki.. kek tu yg first abis.. hehe..
aku sebenarnya nak letak gmbr aku sorang.. tp sayangnya aku xde org nak ambilkan gmbr aku.. sedih betul.. dahlah aku xnmpk kacak sangat masa ni..



dan tema majlis inilah adalah warna PINK.. kakak aku ni suka sgt warna pink..
aku nnt nak warna blue.. sebab aku ni suka blue..
hehe..

Assalamualaikum..

29 comments:

ADfeez said...

wah.. tema pink ker?/?:D

latest entri :
5 Petua "Mendatangi" Isteri Dari Belakang

Mr.IX said...

pink putih.....sweet jer..

hans said...

ko rasa kehilangan x masa kakak ko kahwin syah?

P/S : 5 Perkara Yang Aku Tak Suka Bila Terperangkap Gara - Gara Kesesakan Jalan Raya

mie said...

wow!!
macam amjlis kawen la plak..
hehee

FaizalSulaiman said...

wahh pasni tunggu syah plak:)
hehehehe

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah..
smpaikan ucapan tahniah buat akak~

otw bina msjid,
smoga bhagia smpai syurga..

^^,

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah..
smpaikan ucapan tahniah buat akak~

otw bina msjid,
smoga bhagia smpai syurga..

^^,

NICK IRFAN said...

bila la kakak aku nk kwin plak? boleh mkn kek.. hehehe

shamsiah shamsuddin said...

nampak meriah...
bestnya..
nak tunang gak la...
pink pun ok..nice..
good job 4 da photoshot...

░♥si lampu neon♥░ said...

tahniah kat sis ko wehh =)

hans said...

ko bila plak syah?
hohohoho

P/S : Laksa Sarawak Versi Alor Setar Memang Sedap

NICK IRFAN said...

anda dpat award sila ambik di http://nickirfan.blogspot.com/2010/12/aku-jutawan-award-thanzk-atikadya.html

nas said...

maak aii..terkejut bila aku bukak blog ko ader org tengah terlelap tuh..hahhahaa
xsangke ea kakak ko da kawen..tahniah..harap2 bakal isteri aku xske pink..aku xmao la pakai pink..jambu :P


Harimau membaham garuda 3-0; Ramai Orang Indon Salahkan Laser

wahida said...

wooo, sungguh anggun menawan kakak ko...eh, bekas hantaran dr pihak lelaki tu cantik la..

Amir Said said...

kecik rupanya dunia ni. haha. ko adik Izwan Aziz kan? aku kawan sekolah dia. dari form 1 sampai form 5. :-)

mR.sYaH said...

adfeez; a'ah...

mR.sYaH said...

mr.ix: a'ah.. nmpk sweet.. hehe..

mR.sYaH said...

hnas: aku dh jwb kt entri terbaru ni.. hehe..

mR.sYaH said...

mie: betul tu.. naseb xde tok kadi jer.. hehe..

mR.sYaH said...

FS: saya lmbt lagi.. Fs lah dulu.. heh..

mR.sYaH said...

ahsfantasy24; TERIMA KASEH.. SEMoga sampai syurga..

mR.sYaH said...

nick irfan: sruhlah akak kau kahwin cepat2.. hehe..

mR.sYaH said...

shamsiah: hehe.. best... tunanglah cepat2..

mR.sYaH said...

si lampu neon: thanks..

mR.sYaH said...

hans: aku lmbt lagi... hehe..

mR.sYaH said...

nas; bru tunang.. hehe.. aku pun terkejut tgk gmbr tu.. haah..

mR.sYaH said...

wahida: terima kseh kak.. a;ah cantikkan.

mR.sYaH said...

amir said; a'ah adik izwan.. bdk sekolah Shah gaklah ni.. :)

HonEyBuNNy said...

cantiknya kakak...cntknya pelamin...semua la.......suka2...pink gtu...