Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, December 17, 2010

Aku ada PhD

Assalamualaikum..

Dulu aku rajin juga nak edit2 gambar..
guna photo scape.. tu pun xberapa reti lagi..
photoshop apatah lagi.. zero terus..
sebab tulah blog aku ni xde header.. sbb aku mmg xreti nk buat..
satu hari nanti aku harap2 blog aku ni nnt ada header..
ada perasaan hasad dengki pula pada blogger yg ada header.. hahah... PhD..

apa2pun aim aku nk belajar sampai dapat PhD..
walaupun aku nipun bukannya rajin belajar tapi xsalah klu aku berimpian macam nikan..
langkah aku makin jauh.. dari satu kesatu tapak..
mgkn akan penuh dgn duri..
doakan kejayaan aku.. semoga impian aku ini bakal tercapai..

Assalamualaikum..

p/s: tiba2 lagu nasyid kumpulan hijjaz lagu kau sahabat kau teman sejati terngiang2 ditelinga aku...

18 comments:

AISHA INANI said...

sedih laa lagu iteww!
mesti teringat mmber aku yang dah meniggal tuh.

newayy aku pon nak dpt phd, tapi....... sumpah laa da malas! haha!

Raji berkata said...

ehem2 nk header ke >:P

mR.sYaH said...

aisha: sama r kite..

mR.sYaH said...

raji: nak2.. hehe..

mie said...

sama la kita!!!xde header..
hhahaaaa

Seri said...

sama la. x ada header juga

FaizalSulaiman said...

takpe syah! yang penting ada impian tu!

Lelaki Ini said...

adoyai!
lagu ithu sgt2 sedeyh!!!

shamsiah shamsuddin said...

bgus..
yang penting ade niat nk belajar sampi tahap camtu kire satu pencapaian yng baik la..
teruskan..

NICK IRFAN said...

aku pun jeles jgk header aku x bertujar pun.. jeles tgk semua header org lain hebat2

Tulip said...

okey je xd header..tapi kalu ada lg okey..hehehe..
nanti nak smbung phd bgtau tulip ekk....nak ucap tahniah...=D

wahida said...

ko mesti jeles tgk blog akak sbb header akak best kan? muahahahahaha!!!
gurau je..wink wink

HonEyBuNNy said...

mee too...gd luck...blajar tau..nti wat tok ila gak..hehehhe

✿....rossa alina....✿ said...

buatla header.. :)

hans said...

PHD untuk benda baik2 macam nih tak apa

P/S : Mari Memasak Laksa Sarawak Bersama Chef Hans

darkbatman said...

gudluck bro..kene slow2..photoscape 2 kejap ker broo klau salu dok godek.

Raji berkata said...

hohoho
aku suka buat2 header nih
kalau kau xkisah lah sbb xlah lawa sgt xD
tapi tu pun lps final ak mnggu dpn :P

mR.sYaH said...

raji:boleh jer.. xkisah lawa ke x.. thanks2..