Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, November 26, 2010

Selera BESAR!

Assalamualaikum..

Sudah lama aku xbaca novel jiwang ni..
setelah aku ubah selera aku pada novel jenis thriller dan islamik..

Baru2 ni kakak aku ada beli novel jiwang..
tajuknya Lafazkan Kalimah Cintamu oleh Siti Rosmizah...

Aku tak abis lagi baca novel ni..
mcm biasalah novel jiwang ni jalan cerita yg agak sama..
cuma olahannya berbeza.. ceritanya byk ditambah unsur klaka..
dan ada bahagian yg sedih..
lagipun aku dh xjumpa novel thriller yg best lg..
kalau siapa2 yg ada baca novel thriller yg best bagitahulah aku..
sharing is caringkan.. heheh...

sekarang pun aku kurang selera nak makan..
klu dulu selera nak besar jer..
nak makan ikan bakarlah, itulah inilah..
tapi skang aku pun xtahulah..

mgkn hajat aku akan tercapai kot..
nak jadi kurus bila umur 23 tahun nanti..
bertambah2lah kekacakkan aku.. hahahah...

Assalamualaikum..

21 comments:

Cik_Shiqah said...

lama dah cari novel nih!
tapi tak jumpa2. huhuhu

NICK IRFAN said...

novel tu mcm best jer tgk cover depan dia...

AdiE said...

selamat ye...nnti wat review k psl novel tu..

iT's Me said...

syah 9ti ko da abs bce novel ne cter r best ke x..sinopsis kit novel tuh...hehhehe

hans said...

aku nak beli Rayyan Fantasi nih
hehehe

P/S Undian Peringkat Pertama Blog Pilihan Malaysia 2010 Sudah Dibuka Sekarang

P/S : Fakta Menarik Mengenai Bruce Lee Yang Perlu Peminat Bruce Lee Tahu

darkbatman said...

ske bace novel ker? same laa kite.haha.. bleh feel lebih kan.

hamzah ian said...

gua dah lame tak baca novel2 ni.. ermmm

mR.sYaH said...

cik shiqah: aritu bru beli kt popular... rasanya kt internet pun leh beli..

mR.sYaH said...

nick : bleh thn r stakat aku baca ni... heheh..

mR.sYaH said...

adie: nnt dah abis baca akan buat review..

mR.sYaH said...

it's me: aina nnt aku buat yerk..

mR.sYaH said...

hans: aku pun dh tgk td.. mcm best jer.. RAM punyakn..

mR.sYaH said...

darkbatman: a'ah suka tmbh masa yg byk terluang ni... heheh..

mR.sYaH said...

hamzah: klu ada masa cubalah baca yerk..

mie said...

novel!!!
komik baca la..
heheee

nur 'afifah :) said...

owh..kadang2 bc novel ney bt kita berfikir.. :) btw..semoga tercapai hajat umur 23 thun t.. :)

..hizamirahim.. said...

wah.
tajuk pun dah jiwang habis.
haha.
XD

mR.sYaH said...

mie: komik pun baca gak..

mR.sYaH said...

nur'afifah: setuju.. sy pun berharap gak tercapai..

mR.sYaH said...

hizamirahim: novel mmg tajuk mmg xleh kalah jiwangnya.. hehe..

ainz said...

teruskan berdiet!cayok2!ain pun nk kurus gak..muke dah terlebih comel..