Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Saturday, November 13, 2010

The Last One

Assalamualaikum..

Akhirnya hari yg ditunggu bakal menjelma..
Perasaanku berbaur..
ada gembira, ada gementar..
ada risau, ada xsabar..
apa2 pun aku akan cuba sedaya upaya..
selebihnya aku berserah kepadaNya..

Sem kali ini akan berakhir esok..
habis saja paper terakhir..
aku sudah melangkah kealam cuti..
lepas ini mgkn aku dapat berblogging dgn aktifnya..

Aim tuk sem depan..
aku akan mula tukar cara belajar aku ni..
yg semakin lama jadi semakin menggerunkan..
tmbh2 nak ambil muet plak sem depan..

Harap2 paper the last one esok ni..
dapat membangkitkan mood cuti yg menggembirakan..
jgn jadikan mood cuti aku penuh kegusaran..
terasa nak pergi bercuti pula..

Assalamualaikum...

11 comments:

ahmad jo said...

study rajin2.. ;)

Seri said...

selamat bercuti. nikmati cuti dengan sebaiknya

echah mashuri said...

ak pn risau gk ni last paper esok..uwaaa...hahha....gud luck syah ! nnti buat yg trbaek k..yg last neh pulun habis2;)

nas said...

wslm
gud luck 4 ur last exam!!!
nanti leh la enjoy puas2 cm aku nie...
hek3....
n gud luck 4 muet next sem

latest entri:

Lagu 90an best lagi lahh!!

imanshah said...

gud lurk ek

ezzu said...

gudluck utk subject solid mechanics...
moga dpt jawab dgn lancar syah..hehehe

aqilah said...

paper esok? samela..good luck ! yeah pasni cuti puas2 hee

NICK IRFAN said...

wah! nk hbis sem dh ke? gudluck utk sem akan dtg plak? hehe

Lelaki Ini said...

chaiyok2!

AdiE said...

selamat bercuti!!

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/3-p-pengalaman-baru-panas-penat.html

ainz said...

wahhh...dah nk abis exam..lepas ni bolehla tulis cerpen byk2,k! ;)