Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, November 30, 2010

Keluar Dari Syurga Sementara

Assalamualaikum..

Wah, tajuk taknak mengalah..
biasalah seperti semua tahukan..
bila kita ni suka duduk rumah dan anggap rumah tu selamat utk kita..
pasti kita akan menganggap rumah itu bestkan..

RUMAHKU SYURGAKU..

perkataan ni selalu aku baca masa kat sekolah rendah..
sebab perkataan ni selalu aku napak kat dinding bangunan sekolah bersebelahan kelas aku..
selain itu ada yg ni..
YANG KURIK ITU KENDI
YANG MERAH ITU SAGA
YANG BAIK ITU BUDI...
YANG _____ ITU BAHASA... aku xingatlah yg tmpt kosong tu..
siapa yg tahu?

Harini aku keluar pergi mall..
wah lama betul aku xpergi east coast mall ni...
seperti biasa sebagai adik yg baik..
aku temanlah kakak2 aku bershopping..
aku ni macam bodyguard doranglah.. aku kena jaga keselamatan dorang..
kalau jadi apa2kan susah.. hahah..

Biasalah klu org perempuan shopping ni lama..
mata semua jadi rambang bila nak memilihkan..
tapi sekurang2nya aku dapat upah..
aku dapat makan di PAPA CHOP MAMA GRILL..
first time tu aku dapat mkn kat situ..
makanan kat situ mmg bleh thn jugak rasanya..
bila dah kenyang sambung balik ikut dorg shopping..
sambil teman dorang shopping..
sempat juga aku beli brg2 aku..

aku kalau keluar mmg dua rang ni je yg aku akan beli..
kalau x novel aku akan beli DVD drama korea..
tapi harini.. dua2 aku beli..
aku beli novel MISI KE MARIKH...

novel dah lama aku perhatikan..
tmbh2 aku dgr novel ni akan dijadikan filem..
bertambah terujalah aku.. tu yg nak baca sesangat..
dah habis baca nnt aku buat review yerk..
dan aku beli DVD drama korea..
cerita CINDERELLA SISTER..

harap2 best...
akhirnya keluar juga aku dari syurga sementara..
apa2pun RUMAHKU SYURGAKU... heheh..

Assalamualaikum..

12 comments:

echah mashuri said...

eh..syah ni baik la..jarang2 je kuar umah..kalo abang aku xlekat umah oh..subuh baru balik..uhuhu

mR.sYaH said...

echah: mana de baikpun... duk umah pun goyang kaki jer..

imanshah said...

haha kan

kalau teman perempuan pg shopping boleh naik cemuih menunggu..

Fakhrur Razi berkata said...

alamak baiknya teman kakak ;P
bguslah kira latihan kesabaran
sebelum anda betul2
meneman pasangan hidup anda bershopping
huahua

ainz said...

yang indah itu bahasa,la syah...hehehe...

darkbatman said...

klau cte korea 2 best bgtau.. nk beli gak.hahahaa

HonEyBuNNy said...

wsm...bestkan duk rumah....mcm xmau balik U ja nti..ehheh

hans said...

eh, novel tu best ker weih?
aku xpenah makan dkt papa grill tu
sedap x?


P/S : I Follow You! You Follow I Balik Yer! Kalau Tak Follow Balik Dikira Angkuh, Sombong Dan Bongkak! Habis Bagaimana Dengan Kamu Yang Memaksa Orang Itu?

Tulip said...

yang indah itu bahasa........hehehehehe
best kan duk rumah....yang penting boleh mkn byak2..=D

FaizalSulaiman said...

rajin betul syah beli novel:) habiskan pastu wat review.hehehehehe

NICK IRFAN said...

adik yg baik la ko ni.. hehe

hamzah ian said...

lama gua tak baca novel..