Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, November 17, 2010

Kalaulah Aku Dapat..

Assalamualaikum..

Kegilaan aku pada drama korea dan jepun baru bermula tahun lepas..
ni semua gara2 aku xdapat tgk tv kat kolej..
jadi seperti biasa external akan bertukar external..
tu sebab aku dah suka tgk drama korea dan jepun..

Kali ni aku nak cerita ttg sebuah drama jepun..
baru lagi cerita ni... tahun lepas punya..
tajuknya BUZZER BEAT..
cerita nipun sdg ditayangkan kt 8tv pada hari ahad...
aku xtgk kt 8tv sebab aku dah khatam cerita ni masa final aritu.. heheh..

cerita dia ttg impian dan percintaan..
hero ni impian dia nak jadi pemain bola keranjang yg berjaya..
heroin plak nak jadi vionist yg terkenal..
mula2 dua org macam menuju kehancuran je dgn impian dorang..
tapi bila dua2 dah berjumpa mereka saling menyokong impian masing2..
masa tu semua dah ada makwe dan pakwe masing2..
makwe hero tu curang dgn hero sebab dia rasa impian hero xkn kesampaian..
ingat lagi aku dgn member aku kutuk makwe hero teruk2..
sebab kiteorg mmg suka gila dgn heroin yg mmg cun melecun bg aku..
terasa plak nak awek jepun..
tapi xleh sbb aku nak isteri tudung labuh...
cantikkan?? kalaulah aku dapat... heheh...
heroin ni mcmcm muka lisa surihani sket..

apa2pun aku rasa cerita ni best..
bila aku tgk ni ada gak org yg berimpian tinggi macam ni..
dari semangat nak main bola keranjang..
lebih baik cari kerja yg tetap pendapatan ni..
kalau cedera ke sakit ker.. macam mana plak.. hahahah..

Assalamualaikum..

8 comments:

~fais~ said...

hindustan xminat???

imanshah said...

wah layan citer korea..haha

siwon...

AdiE said...

so far, xde lg cite korea yg bole menandingi cite LOVERS IN PARIS.
tau x?

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/dh-siap.html

HonEyBuNNy said...

cantikn kan..kalau la ila secantik tu..kalau je lah mampu...ngeh3

hans said...

aku skrg xbrapa layan drama korea
xtau kenapa
kena start tgok baru minat balik kut
hahaha

P/S : Gua Rasa Bangga Jadi Pengambil Daging Terakhir Tadi..Muahahahaha!

Seri said...

cerita korea- jepun best tapi tak larat nak layan. panjang sangat

NICK IRFAN said...

mmg lawa pmpuan ni.. pmpuan jepun dan korea mmg lawa2... hehe

ainz said...

Aaaa...geram!sebab dah xdpt tgk cerita jepun kat 8tv lagi.. :( ain sangat suke cerita jepun..cam best je cerita ni..nak suruh orang dnld,la..(malas nk dnld sendiri) hehehe..