Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Thursday, October 21, 2010

Selamat Berjaya Sayang

Assalamualaikum..

Harini aku dah sampai umah..
Kononnya nak buat surprise kat family..
last2 aku yg kena surprise bila family aku xde kat umah..
nasib baiklah aku ada keupayaan menjadi pencuri yg berjaya..
dapatlah aku masuk kerumah tanpa kunci dgn jayanya..

Baru harini aku nak balik rumah..
walaupun study week dah bermula lama..
ni semua sebab nak siapkan assignment aku yg byk tu..
klu aku balik rumah jawabnya mmg xsiaplah assignment tu..
nipun ada satu lg assignment yg kononnya aku nak siapkan kat rumah..
semoga aku rajin dan berjaya siapkan..

Bila aku tgk jadual final exam aku..
aku rasa jadual sem ni agak pelik..
pelik??
kenapa agaknya??
2 sem sblm ni jarak antara satu course ke satu course mmg lama..
ada tu sampai seminggu lebih..
tapi sem ni..
jarak dia sehari atau dua hari jer..
dah tu course yg tough2 plak buat aku..
mcm mana aku nk study ni..
aku dahlah mmg penstudy last minute..
klu aku study awal..
awallah aku lupa..
bunyinya mcm belajar utk exam jekan..

Apapun sem ni..
aku aim nak kekalkan result aku seperti sem2 sebelum ni..
klu boleh biar lebih dari sem lepas..
klu dekan.. Alhamdulillah...
jd kena study betul2kan..


Pada yg akan menjalani final exam pada minggu depan..
aku ucapkan selamat menjawab..
jangan tinggal kosong..
kalau xtahu juga bantai r..
tapi jgnlah jwb jawapan yg mmg xde mengena lgsgkan..
fikir betul2 sebelum jawab

teringat jawapan member aku masa sekolah menengah..
subjek fizik masa tu..
soalan: macam mana kita aplikasikan penggunaan tenaga haba dgn kinetik? (mcm nilah bunyinya)
jawapan member aku: dengan memasak maggi..

cikgu aku terus marah dan membebel sampai abis kelas.. heheh..

jgn buat mcm ni time final.. isilah dgn aktiviti yg lebih berfaedah

Assalamualaikum..

12 comments:

nas said...

yang 'sayang' tu ditujukan pd sape? hehhee..
gud luck 4 final..taw xper...jadual dah makin jarak dekat da...da la susah kan..isk3..kene stdy stat dari awal lagi...start skunk!

'AQILAH said...

hehe kan dah ter surprise :) mekasih, good luck untuk kamu jugak :D

mR.sYaH said...

nas: sayang itu utk semua.. heheh..
good luck 4 ur final.. study skang!

'aqilah: tulh.. heheh..sama2..

soffea said...

best of luck ya untuk anda ;) do da best..

hehe. best jugak kene surprise kan ;)

adrinaqamarina said...

sape sayang? sape? haha.

HonEyBuNNy said...

alahai...xjadi nak surprise kan...good luck ye..stdy rajin2....jangan tido lak..heheh

♥♫♥EiRa♥♫♥ said...

good luck syah..
sukses slalu okey!
do the best 4 final..yeayyyyy..hehe

ainz said...

Gudluck dear...utk nas jugak..dan utk sape2 yang berfinal exam..hee..

Ain xpenah balik time studi week..maklumlah..u teramatlah jauh dari kg..hee..

NICK IRFAN said...

btol kata ko tu syah x thu jwb jgk mne thu klu logik btol la...

p/s=aku pun pnh gak jawap mcm kwn ko jwb msa spm last2 sains aku dpt B sbb cikgu kata jwb je klu logik di kira btol....

Heidi Shafiq said...

sem ni gua rase mcm nak terjatuh je bile tgk carry mark.. adeh..

Seri said...

good luck shah

mR.sYaH said...

terima kasih semua.. :D