Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, September 21, 2010

Kejutan Dalam Kegembiraan..

Assalamualaikum..

Harini satu berita yg menggembirakan aku sendiri..
aku sendiri tak sangka dan terkejut..
tapi mgkn ini rezeki yg Allah nak bg pada aku..
Alhamdulillah..

Pada bulan Ogos yg lalu..
Aku telah menyertai satu pertandingan..
yg dianjorkan oleh seorang blogger..
Blogger Ezany..
Ini merupakan pertandingan yg kedua aku sertai..
sepanjang aku menjadi blogger yg hampir mencecah dua tahun..

Pertandingan Menulis Cerita Berilhamkan lagu
Alhamdulillah..
Aku telah menghantar sebuah cerpen yg bertajuk..
PERMATA YANG DICARI..
dan aku berjaya mendapat tempat pertama..
mmg aku berasa teruja dan terkejut..

Terima kasih kepada blogger ezany..
kerana menganjurkan pertandingan ini..
dan memilih karya aku menjadi juara..

Jika korang nak baca cerpen aku ni..
Boleh klik SINI

Assalamualaikum..

P/s: test dan quiz xhenti2 menujah kearah aku.. adoi.. :D

12 comments:

FaizalSulaiman said...

tahniah syah!!!!

FaizalSulaiman said...

tahniah syah!!!!

ezzu said...

tahniah ar....
hadiah kongsi dgn aku neh....
hehehhe..gurau jer...

hamzah ian said...

fuhyooo

soffea said...

wahhh.. bestnye ;) tahniah yerp =)

RHEA said...

salam dik.. cenderahati pertandingan tu dah dapat belum e?

Erieq said...

tahniah..
best ar...
tempat 1st lagi tue..

nas said...

wah!!!!
syah!!
congaratz kat kamu kerana berjaya dapat no. 1...
cerpen yang panjang tue mmg aku xsempat nak bace..
isk3 :(
nanti aku bace cerpen tue..
hehhee..
:) :)

NICK IRFAN said...

tahniah syah! ko mmg hebat la! aku ada baca cerpen ko tp x sampai hbis sbb msa tu panjang sgt tp sambung balik mmg terbaik la bro! aku respek la ko!! tahniah yer!

aleen adela akoo ^_* said...

waa..congratz sbb menang.dpt adiah ape?nnt kongsi eyh?hee

Peminat Katie Holmes said...

gua tak reti cerpen2x.haha

ainz said...

tahniah,syah! dapat hdiah ape..hehe..sibuk nak tau.. ;p