Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, September 3, 2010

Bukan Niatku

Assalamualaikum..

Akhirnya aku telah selamat sampai dirumah..
ada rakan aku yg balik awal..
ada yg kena balik esok..
apa2pun selamat hari raya..

semalam..
aku dpt tidur pun lepas solat subuh..
yelah..
2 assignment aku kena siapkan sekali gus..
kul 2 baru siap..
pastu kena print bagai lg..
kul 2.30 bru settle semua..
niat hati mmg nk tidur terus..
pastu bgn sahur..
tapi mmg semalam bilik aku havoc gler..
mmg kaw2 kami gelak..
mmg best2 semua ahli roomate aku..
walaupun kami saling kutuk mengutuk..
tapi xde sikit pun simpan dalam hati..
rasa best sgt sambil bercerita sambil mkn kuaci..
sedar2 dah pukul 4..
terus sahur..
dan tggu solat subuh..
pastu terus tidur..

kelas pula pukul 8..
sedar2 dah pukul 7.40..
air plak xde kat blok aku..
terpaksa pergi cari air nak mandi..
jadi aku pun pergi kelas lambat..
mmg aku biasa lmbt..
tp xdelah selambat harini..
kul 8.30 aku masuk kelas..
tgk2 akulah pelajar lelaki first yg dtg kelas..
aku tgk sir mcm dah terasa..
yelah..
pelajar lelaki xde..
aku pun dtg lewat plak..

saya nak minta maaf sir..
saya tahu saya salah..
i know its hurt..
tapi saya xberniat nk dtg lewat..
lain kali sy akan cuba menepati masa..

okay,
aku nk tanya satu soalan..
yg mana korg lebih consider..
1) org tu tetap dtg walaupun lmbt..
2)org tu terus xdtg2..
walaupun aku lmbt sekalipun aku ttp akan dtg..
mgkn aku ni bkn org yg jenis menepati masa..
tapi aku nk pernantian seseorg itu berbaloi..
betulkah aku?

Assalamualaikum..

8 comments:

Lelaki Ini said...

memg lew lmbt lagieyh elok dr x dtg lnsg..
tp kan lagieyh elok kalo dtg n tepat pd mnasa..
hehehehe

FaizalSulaiman said...

salam syah

ha ni lecturer nak jawab:)

faizal consder jawapn 1st kemudian dtg apologize, selain terangkan sebab kenapa lambat.at least, faizal tau kenapa lambat.

jgn tak datang terus. rugi.

pernah dengar pepatah 'better late than never?'

jejaka anggun said...

statement "i know it hurts" tuh perlu ker syah?

HonEyBuNNy said...

salam..meh ila nak jawap...he2..lebih baik dtg drpd xdtg kn....so dpt jugak ilmu..yg xg lgsg lg teruk...ahhahha

NICK IRFAN said...

wah! respeklah kt ko klu aku dh lambat xpyh pegi trus jer... hehe

nas said...

Alhamduillah sampai jua ke rumah kamu dgn slamat...
rm...aku consider tak datang terus..ehhehe :P

hans said...

tgok keadaan

meh komen kejap pasal iklan raya tv3 yang baru nih

P/S : Iklan Raya Aidilfitri TV3 Tahun Nih Macam Ada Tak Kena! Ini Bukan Hari Natal....

'AQILAH said...

aku pilih datang lambat...hee sebab memang selalu buat :D