Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Monday, August 30, 2010

Syurgamu Ramadan

Assalamualaikum..

Baru semalam aku puji..
arini dah buat hal pulak..
terbantut aku nk tgk citer sad love story..
lmbt sgt nk buffering..
camner internet leh plak jd lembab..
siang dgn malam pun sama saja..

Harini aku xdpt tgk citer yg aku suka..
tapi aku tgk citer yg agak best dan menarik..
sebuah drama tempatan..
SYURGAMU RAMADAN..

mula2 aku rasa mcm xbest..
sbb pengarah dia pernah arahkan citer TARI TIRANA..
yg aku lgsg xsuka..
walaupun aku tgk 1 episod saja..

tapi..
citer syurgamu ramadan ni..
mmg menarik bg aku..
lebih menarik..
dari CINTA KIRANA dan BENCI BILANG CINTA..
walaupun aku xprnh tgk cinta kirana..
tapi aku tahu jln citernya mesti klise bangat..
biasalah sinetron..
dahlah pnjg rabak..
aku dah tgk citer syurgamu ramadan ni..
sampai episod 9..
xsbr nk tggu sambungannya..
lgpn lakonan mereka mmg berkesan..

tulah kerja aku time cuti2 ni..
tgk drama dan filem..

tadi aku dpt berita yg agak mendukacitakan..
ayah aku kena pindah..
maksudnya aku pun kena pindah sekalilah..
aku sebenarnya dah syg dah kuantan ni..
lgpun aku ni dilahirkan di Pahang..
walaupun ahli keluarga aku yg lain lahir di Kelantan..
tapi kami sekeluarga kena berpindah ke Terengganu..
aduh... sedih..


Assalamualaikum..

7 comments:

NICK IRFAN said...

eh! ayah ko nk pindah?? sbb ape plak? kena tukar tempat keje ke syah?

jejaka anggun said...

anggaplah penghijrahan itu sebagai titik awal utk bertemu dgn sesuatu yang baru.

hamzah ian said...

gua orang ganu gak.. hahaha

echah mashuri said...

kalau tv xdpt la den nk nengoknye...

sayatasha said...

cerite tu mmg best...sgt best...sedih...tp episod minggu ni tak dpt tgk sbb kat kampus...huuhuu T_T

FaizalSulaiman said...

citer keluaran radius one memang best syah.tari tirana faizal tak tfk tp citer 'seputeh qaseh ramadan','sindarella' ngn 'antara garisan' memang best

Mr.Homosapiensz said...

aku pun x tgk citer2 tu.....xdpt nk komen sgt...