Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Saturday, August 21, 2010

Mencipta Kenangan Tapi Termanis Plak

Assalamualaikum..

Gendang gendut tali kecapi..
kenyang perut suka hati..
Syukur harini dapat berbuka puasa dengan ahli kelas yg lain..
tmbh tolak semua dari 25 org..
hanya 18 yg dpt menghadirkan diri..

Bandar Jengka memang sesaklah td..
dari bazar ramadhan ke pasar malam..
dan tempat kedai makan kami..
yg lebih enak dipanggal 'kedai kat pagar'..

juada hari ni..
mmg bleh menaikkan seleralah..
aku klu dh lapar semua baham..
cuma org kata bila mkn dgn lain jantina..
cara makan kena ubah sket..
kalau sama jantina aku heran apa?
kalau kat bilik makan dlm 10 minit dah siap..
tadi nk dekat setengah jam..

kitaorg mkn..
ikan masak 3 rasa..
tomyam campur..
telur dadar..
sayur kangkung belacan..
nasi putih..
dan air sirap..

tp yg xleh tahannyer..
air sirap dia manis leting..
sangat2 manis..
mmg leh kena kencing manis klu minum air macam tu ari2..
tapi xpelah..
dah tu rezeki..
jd bahamlah sepuas hati..
dan aku mmg kenyang2 gilar..

abis makan terus balik kolej..
solat maghrib dgn isya'..
pastu solat terawih buat dalam bilik jer..

aku gak yg sabar menunggu.. hahaha..

mmg tiap kali sambut ramadhan..
kelas aku akan buat sekali seramadhan utk mkn bersama..
dulu ada buka dgn lecturer masa sem 1..
sem ni xtahu lagi..
arap2 ada..
hehehe...
lgpun ini semua boleh dicipta..
utk kenangan masa hadapan..

Assalamualaikum..

p/S: 2 test dah habis, tggal 1 lg dlm bualn puasa ni.. fighting!

8 comments:

lumut said...

anda sunggguh kejam beb..kejam!!!terliur niiii

senandung semalam said...

kelas aku jgn harap..
bnde2 cm ni ssh sgt nk organise..

MOFASAD said...

kecoh la lumut

biarlah dia.

hahaha

echah mashuri said...

hhahaa...ak sem ni xmkn pun kt luar gn dak2 kelas..sem 1 jer...
ntah bile la plak...nk brbuka bsama...

NICK IRFAN said...

wah! bestnye mkn ramai2 klu aku jd ko la langsung x mkn kot klu ade pmpuan bersama 1 meja? serius bro! entahlah malu la klu sesama jantina aku lahap je semua... hehehe ape2pun aku respek la dgn ko...

jejaka anggun said...

jgn makan banyak2.... nnt sakit perut...

FaizalSulaiman said...

wah.

lama dah faizal tak buka ngan kawan2 sekelas.last time masa 2009..

HonEyBuNNy said...

sedapnya ikan 3 rasa tu....nyum2...lapar perut dah neh ila...huuhu....ha..btoi tu..kenagan kita dapat cipta..agar mnjadi memori terindah dalam idop kita untk d kenang2...