Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Monday, August 23, 2010

Keyword Lucah?

Assalamualaikum..

Harini aku agak malang..
laptop kena format..
handphone kena program..
melayang rm80 mcm tu jek..
bru nak berjimat..
nampak gaya kena tggu duit rayalah..
utk cover belanja nnt..
ada ke org nk bg duit raya lg kt aku??

Semalam..
aku saja jer nak check nuffnang..
bila aku bukak bahagian keyword..
ada org cari..
JOM SEMBANG SEKS!
hahaha.. tergelak aku..
nama blog dah betul tu..
tapi yg belakang tu..
aku rasa aku xde lg nak sembang2 ttg seks ni..
mesti org tu hampa bila buka blog aku..
tapi xsalah sebenarnya..
mgkn org tu nak tahu ttg seks barangkali..
tapi blog aku..
bkn tempat yg betul..
cuba lg lain kali..
mana tahu 5 tahun lg..

Assalamualaikum..

6 comments:

MOFASAD said...

hari2 nama pelik2 timbul dekat nuff aku

hahaha



sian..

sabar k.

benda elektronik memang camtu

nas said...

sian..
kesitu plak keywordnyer..
jom sembang seks..ehehehe :)

reen_sofee said...

hahaha
jom sembang seks?
tak leh blah!
lalalal

NICK IRFAN said...

aku pun pnh kena jgk "1001 kisah lucah"??? adoi... kenapa boleh jd mcm tu???

echah mashuri said...

seks?????5thn lg??
bro wlau 5thn lg pom..jgn ler dibuang tebiat!

FaizalSulaiman said...

5 tahun lagi??

wah cam ada impian nak buat jer?hahahahahaha