Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, August 29, 2010

Aku tak tidur sebab mereka!

Assalamualaikum..

Hari selasa ni aku akan balik semula ke kolej..
tuk sambung pembelajaran aku lg 3 hari..
pastu balik semula kerumah..
utk bersiap siaga menyambut aidilfitri..

Sekarang bila berada dirumah..
mmg broadband aku jadi laju..
tergamam sekejap..
tp pada waktu malamlah..
siang2 biasa2 jer..

jadi kesempatan itulah..
aku menggunakan kelebihan itu..
untuk menonton drama yg mmg aku nk tgk sgt2..
lepas dgr saja lagu dia..
mmg aku tercari2 citer ni..
citer ni mmg layan habis..
walaupun aku bru tgk smpi episod 5..
kawan2 aku slalu kata aku hantu korea..
aku xkisah pun..
aku pun xtahu sejak bila..
aku suka tgk citer korea ni..
sebab masa kegemilangan..
citer WINTER SONATA..
aku xsuka pun citer korea..
aku tgk budak perempuan suka sgt..
last2 aku plak tersangkut..
lgpn citer korea more better dr citer indon..

sekarang kawan2 aku yg lain plak..
dah tersangkut..
tulah sape suruh pggl aku hantu..
sekarang korang plak jd hantu korea..
hahah..

disebabkan mereka nilah..
aku xtidur mlm..
mmg lyn betul..
sekarang drama malaysia pun..
xdelh teruk sgt mcm dulu..
dh byk yg bagus2..
lgpn aku suka drama malaysia yg islamik..
sekarang pun byk citer artis wanita pakai tudung..
dulu2 jarang..
klu ada pun watak tambahan saja..
sekarang dh bleh jd heroin..
arap2 filem tempatan xjd mcm indon..
klu citer korea ok kot.. hahah..

oklah aku nk smbg tgk episod seterusnya..

Assalamualaikum..

6 comments:

echah mashuri said...

haha..ade ade gak orang laki mnt korea...heee..kalo part2 sedih syah ngis x?

senandung semalam said...

xsabar aku nak tengok...
hehehhe

HonEyBuNNy said...

amoiii...tgk cerita sampai xtido ye....ish2...

FaizalSulaiman said...

adakah lelaki yg memula tu kwan sang woo?woh dia kalau berlakon touching memang jadik laaa

hans said...

lama aku xlayan cerita korea

P/S : Kepada Penggemar Telur Ayam! Awas! Hati - Hati Dengan Telur Ayam Palsu!

reen_sofee said...

hahah
sesuai sgt laa ko kawan ngan ishma!
hahaha
tetiap malam aku ngadap lagu korea!
huhuh