Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, August 1, 2010

Aku memang negatif!

Assalamualaikum..

sejak akhir2 ni..
aku selalu diserang sakit kepala yg amat..
dulu aku ingat mgkn sebab demam..
tapi bila dah sembuh pun still masih kena serang..
lepas satu, satu penyakit dtg kat aku..
mgkn byk sgt kot dosa2ku..

dekat sini aku nak buat satu pengakuan..
bahawasanya aku seorang yg berfikiran negatif..
kenapa??

semalam seorang fasi..
telah menunjukkan cara utk mengetahui..
sama ada org itu berfikiran positif atau negatif..

caranya ialah..
genggam kedua2 belah tangan..
dan lihat ibu jari belah mana yg berada di atas..

jika ibu jari kanan berada di atas..
kamu seorg yg berfikiran positif..

tetapi jika ibu jari kiri berada di atas..
kamu seorg yg berfikiran negatif..
dan kamu juga mudah mendapat penyakit macam demam, selesema..

jadi korg dah boleh agaklah aku ibu jari manakan..
aku xkisah pun sebenanya..
aku mmg selalu berfikiran negatif..
sebab mmg aku berkeadaan sebegitu..
bukan semua benda positif itu baikkan..
contohnya..
"kamu positif HIV!"
adakah ini baik??

fikir2kanlah..

Assalamualaikum..

sibuk betul mamat sebelah aku ni menempel dgn aku.. tapi dia ni positif.. rasa nak muntah plak..

11 comments:

FaizalSulaiman said...

wah syaH..
nigatif rupenya.tp ok la negative..sbb selalunya org mcm ni waspada:)

senandung semalam said...

aku pnye ibu jari 22 xde kt atas...
22 ade dlm tangan...
kes aku ni cm ne plak..
ahhaaaaa

reen_sofee said...

tak pek,
sakit kan penebus dosa.
negatif ke?
huhuhuhu
pergh lagu!

hans said...

dua2 jari aku dkt atas
kira aku ada positif ada negatif la?
hgahaha

P/S : Milah Hot Tapi Aku Lagi Hot!

HonEyBuNNy said...

yeahhh..dah buat...kanan..positif la eh....hehhehe...moga cepat sembuhh tau...

mR.sYaH said...

FS: bab tu sy stuju.. org negatif mmg waspada..

SS: yg tu aku xdiberitahu lak.. mgkn combine dua2 kot.. balance r.. bgus2..

mR.sYaH said...

reen: hahah.. mmg negatif pun.. bestkn lagu aku..

echah mashuri said...

oo yueahhh!!!ak positive..lallala

jejaka anggun said...

bidaah.

Farid MOFASAD said...

aku semua ke atas!

Mr.Homosapiensz said...

klu nk negatiff jer kna fikir pro n cons gak..