Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, July 6, 2010

Tough dan Perut Buncit

Assalamualaikum..

Kelas petang ni dibatalkan!
Lecturer aku ada hal kot..
tapi yg kelakarnya..
dia tak tahu yg dia mengajar kelas kitaorg..
xpe r mgkn seronok cuti lg kot..

skang kelas aku tough r..
subjek ssh r..
jadual pun padat..
klas dari isnin sampai jumaat star kul 8..
kena awal sokmo r..
tapi sem ni xde kelas malam..
kira oklah..
malam2 boleh berjimba..
hahah..

skang aku nak bgi tahu kenapa boleh terjadi perut buncit..
1. lepas makan terus mandi..
korg jgn buat macam ni..
sebab makanan xsempat nk hadam..
aku dulu slalu gak buat macam tu..

2. lepas makan jangan tidur terus..
dulu waktu ada kelas malam aku slalu makan..
pastu ngantuk terus tertidur..
sebab tu bentuk badan aku xmengiurkan lagi..
huhuhuhu...

3. sambil makan jangan minum air..
aku xsuka buat macam ni..
dan korg jgn buat..
seboleh2nya..
minum air dulu..
atau minum lepas makan..
jgn makan pastu minum pastu mkn balik..

Sekarang 3 je yg aku tahu..
dari informer2 yg boleh dipercayai..
kalau xnak perut buncit atau kedepan..
jgn lakukan aksi2 yg diberitahu..
aku dah slim dah..
hahah..

korg xnk jd macam nikan..??

Assalamualaikum...

5 comments:

nas said...

ehehehe,,,
ko klaz xder..
tapi aku nie..
klaz ader kowt..
tapi ponteng!!! ahahahahha

reen_sofee said...

huhuh
yeke!
jeles nya aku ko tak dek kelas!!
huhuh

HonEyBuNNy said...

hahahha..xnak la jadi cm tu...ehhehhe....yeahh..jagalah perut anda...ehhe

echah mashuri said...

best kot xder klas...haha

jejaka anggun said...

perut buncit banyak duit.