Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, July 14, 2010

Semuanya Pahit dan dimana rasionalnya..

Assalamualaikum..

Orang kata..
bila jatuh cinta..
semuanya manis2 belaka..
tapi bila dah putus..
semuanya jadi pahit..

tapi..

aku bkn nak citer ttg cinta..

mulut aku ni terasa pahit..
selama ni roti planta yg kurasakan manis dan lemak berkrim..
terasa begitu pahit..
bila dah kena penyakit demam ni..
semua pakej lengkap kita dapat..
sakit tekak, selesema, pening kepala dan seumpamanya..
2 hari aku kena demam..
rasa xlarat betul..
macam kena demam panas jer..
tp satu lg penyakit aku..
aku xsuka pergi hospital..
leceh..

Mungkin cerita yg aku bagitahu..
dah lepas dah..
tapi yg aku pelik dimana rasionalnya...
pelakon lelaki negara kita berbogel utk berlakon??
1. utk tunjukkan susuk tubuhnya untuk penonton..
2. menghayati watak..
3. mengikut trend hollywood..

aku rasa perkara sebegitu xpatut buatlah..
mengarut betul!!
jika menghayati watak sekalipun..
xkn sampai mengorbankan maruah diri..
hmm.. skang pelakon negara kita pun dah setanding hollywood..
pelakon hollywood xyah cakaplah.. semua scene pun dorg nak bogel..
siap buat adegan ranjang lagi..
harap2 filem kita nanti xdelah sampai kearah itu..

Assalamualaikum..

7 comments:

NICK IRFAN said...

ko deman ke syah? patut la lama xnmpk? apepun harap ko cepat sembuh... dan aku pun sokong pendapat ko ade plak nk berbogel bila nk belakon? mmg mengarut!

flyz said...

should ada limit rite? saje tu nk raih populariti murahan...

echah mashuri said...

la..pdla lame menyepi..
rupenya ko dman...
best2 mst dpt mc kan..
xpyh p klas..huhu

HairiAks said...

Lor..cianya... nanti mkn ubat ek... mmm,,
smoga cpat smbuh,,,

reen_sofee said...

lalalalalalalal

nas said...

Amat x rasional pelakon lelaki berbogel...dahlah bukan shj show kat penonton2 citer tue,malah show telanjang bulat kat fotoghrapher..eii

HonEyBuNNy said...

time bercinta...kentot pun wangi kan...he2..bila dah putus....terus benci n ungkit mengunkit...hurm....