Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Saturday, July 3, 2010

Perlu ke Aku Maki??!

Assalamualaikum..

Aku dah sampai dah kat U aku nih..
Tapi aku rasa mcm nak maki je..
perlu ke aku maki??

Satu bilik 6 org..
4 katil 4 loker..
tapi aku lega aku org keempat..
dahlah aku xkenal roomate aku..
tapi macam mana nak duk dlm bilik kecik tu 6 org..
sakit gak ati ni..
tapi kdg2 kena syukur jugak..
sebab ada tempat utk aku..
tapi aku ttp xpuas hati..
hish.. geram!
esok aku blogwalking yerk..
sebab esok xstart blaja lagi..

tolonglah..
aku pentingkan keselesaan..

arap2 perkara ni xberpanjangan..

Assalamualaikum..

p/s: xbyk yg berubah..

8 comments:

reen_sofee said...

kat sini pon cam neh weh!!
huhuhuh

Afzainizam said...

Bukan kacang sebarang kacang.
Kacang melilit si kayu jati.
Bukan datang sebarang datang.
Datang membawa hajat di hati.

Anak raja main congkak,
Main congkak punya pelan ,
Boleh saya tumpang bertanya,
salam dihulur tanda persahabatan,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

biasalah suasana baru tempat baru memang tak selesa pun.. but ape yang terjadi tu nak buat camner kan... dah tu aje yang ade

fndrocka said...

perseverence is the key

Perhitungan Si Kacak dan Wanita Gorjes

senandung semalam said...

betol ckp sofee
sini pun sme..
aku paham..
sabar je la yep ?

Farid MOFASAD said...

sewa rumah..


baru cool!!







>>__________<<

Linglung said...

gila ape U lu ni derr...x masuk akal langsung!!

echah mashuri said...

tpksa dk umh sewa..wawawaw

syaf said...

ala. releks sudah..
sabo jerk, korang bujang, laki, pepandai ler nk handle bilik cam ne, nk slese p sewe bilik kat luar, baru slese ... peace :)