Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Friday, July 2, 2010

BENCINTA = BENCI + CINTA

Assalamualaikum..

Satu info:

Kamu sedang bergerak 30 km sesaat walaupun kamu sedang baca blog saya.. sebab bumikan bergerak dgn kelajuan 30 km sesaat.. bumi itu bulat dan berputar di atas paksinya..

mesti semua org tahukan.. :)


Tak sangka aku nampak kacak berpakaian macam nikan (poyo)
nanti mlm2 ku aku kena berpakaian macam nilah..

Okay, sebenarnya aku bosan..
tgh kemas baju2 dan brg2 aku..
kakak2 aku yg ada kat rumah ni bkn nk tlg kemaskan pun.. terbaik!
ni yg buat rindu dekat kakak sulong aku yg selalu tlg aku kemas..
bila aku balik asrama ke pergi U ke dia yg tlg kemas kan..
mmg bahagianya..
ni kena kemas sendiri..
ada siapa2 yg nak tolong..
nanti aku bayar seringgit utk seratus helai baju.. ok x??
aduh malasnya...

Assalamualaikum..

p/s: entri sesaja jer.. sem ni ada muetkan.. adoyai..

p/s: rindu kamu nanti!

11 comments:

AISHA SAAD said...

wahhh hadiah lumayann! hakhak.
nak tolongg! agagaga.

Lelaki Ini said...

meh ak tlg tengok jewk!

mR.sYaH said...

aisha: betul ker.. nak pos laju dahni.. hehhe..

mR.sYaH said...

lelaki ini: tgk jer.. xpe aku leh ajar cara lipat baju plg simple..

reen_sofee said...

muet?
huhuh
aku ngah tunggu result muet!
cuak weh!!!!

reen_sofee said...

muet?
huhuh
aku ngah tunggu result muet!
cuak weh!!!!

jejaka anggun said...

oh bumi berputar ek? napa kiter x pening ek?

echah mashuri said...

whoa..smart ouhhh....heheh

Farid MOFASAD said...

lu jgn malas2..
aku gigit ko kang!!!!!!









>>_____________<<

NICK IRFAN said...

wah! siap kasi info lagi... eh! ko pakai smart2 ni nk pegi ngorat aweks ke? hehehe

HonEyBuNNy said...

Ila nak tlg tgk neh...ehhehhe...lom amik muet lagi eh??ok gd luck tau...ehhe