Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, June 6, 2010

Tolong jangan ganggu hidup aku lagi..! Kesabaran aku ada batasnya!!

Assalamualaikum..

Panjang betul tajuk entri aku kali ini..
selalunya takdelah panjang macam ni..
tapi aku dah mmg penat bersabar..
aku rasa aku tak ganggu hidup kaum dia..
tapi setiap mlm asyik ganggu aku sampai xboleh tidur..

pelbagai cara aku buat nak halau kau..
cara baik pun sudah..
cara jahat pun sudah..
tapi apsal kau tak mkn saman..
dahtu aku sorg pulak jd mangsa kau..
aku tahu aku walaupun berada dalam gelap still kau dapat nampak..
tapi sikit2 dahlah..k..
tapi sampai kepagi kau nak aku layan kau ambik aku punya..

woi kau yg berbadan belang2..
setiap malam aku xkan lena kerana kau ganggu aku nak tidur..
sampai aku dah macam burung hantu..
insomnia pun mungkin boleh jadi kat aku nanti..
woi nyamuk pergilah dari hidup aku..
kau mampuss pun xpe..
sembur sheldtox dah..
pasang ubat nyamuk fumakila dah..
pasang aircond pun dah..
apsal ko dtg juga..

yg aku sakit hati..
abg aku tidur lena sampai mimpi2..
xnak pulak kau gigit...
aku juga yg kau suka..
tahulah aku kacak..
to;ong;h nyamuk jgn ganggu aku lagi..
kesabaran aku ada batasnya..
kau nak aku pupuskan kaum kerabat kau kt muka bumi ni??

sorry entri ni aku mrh dkt nyamuk sbb ganggu aku tidor..
semua cara aku dah buat..ku takut nanti aku kurang darah pulak(hahahah)

satu je aku nk tanya kenapa aku xdgr plak org asli kena demam denggi yerk??
padahal kt hutan tu byk nyamuk..
ke sebab nyamuk hutan tu xbahaya mcm nyamuk bandar?

Assalamualaikum..

p/s: entri aku yg merapu dan ting tong..

p/s: bengang gak kt pizza hut td.. aku dtg dlu org yg lmbt pulak dpt mknn awal..
haish!
a

8 comments:

Irwan Amit said...

hahahahahaha.. apodah.. ngan nyamuk pon nak gaduh2 :)

Fakhrur Razi said...

hak2
igtkan lembaga belang2 mne kacau kau tdi.. mmg bahaya nyamuk bndar ad byk potensi bole kne demam denggi..

NICK IRFAN said...

hahaha adoi.. ape la ko ni wat suspen jer... adoi... aku ingat ko kena kaco hantu ke td? mcm aku selalu xleh tido mlm sbb kena tindih.. ko thu kan kena tindih tu mcm mne?

mR.sYaH said...

iwan; sebab nyamuk tu ganggu aku..
xleh nak tidor..

fakhrur razi: tulah.. nyamuk kampung xbahaya plak..

nick irfan: aku prnh gak kena tindih skali..

kaizen shinobi said...

uiiii

hehehhehehehe

aq ingat sapelah tadi...

baru nak tolong pukul... ahr har har...

sekali nyamuk daa.... gunalah sheildtox... pakar membunuh nyamuk...

har har har

mR.sYaH said...

dah guna dah.. kejap jer pastu dtg balik..

El-Zaffril said...

Pizza hut memang lembap la weh... aku skrg layan dominos je

mR.sYaH said...

dominos sedap ker.. tapi kat kuantan xdelah..