Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, June 27, 2010

Kecewa

Assalamualaikum..

Kadang2 bukan semua perkara..
kita boleh simpan dan sabar..
ada masanya perasaan itu akan berkecai jua..
seperti gunung api yg melimpahkan laharnya..

Siapa tidak sayang pada org yg telah membuat kita melihat dunia ini..
dia terlalu istimewa..
namun dia sendiri yg menarik keistimewaan yg dia peroleh..
dia hancurkan hati org2 yg menyayangi dia..

Ungkapan kata sabar seringkali meniti dibibir..
memang semua org ada kelemahan dan melakukan silap..
namun kenapa terlalu banyak untuk diulangi..
tidak sayangkah dia pada org yg berkongsi hidup dgnnya selama ini..

Susah mencari lelaki sekuatnya..
mempertahankan mahligai yg dibina..
selalu mengalah demi org2 yg dicintainya..
namun kenapa sidia selalu menyakitinya..
bukan sekali tapi berulangkali..

Semua org kecewa..
Org2 yg sentiasa berada disisinya..
org yg selalu cuba menyayanginya..
tapi dia sendiri yg memusnahkan segalanya..

I always dreaming to be happy with you but you always hurting me but I hope one day I can get it from you once in my time.. ( ayat bi aku tunggang langgang..) sorry..

Assalamualaikum..

P/s: org kata bila kita luahkan sesuatu.. kita akan merasa lega..

8 comments:

nas said...

huhu..sabar n tabahlah syah...
hadapi dugaan dgn tenang...huhu..
ak xde peengalaman..so xleh nak cakap ape2..hik3

reen_sofee said...

eleh nas, yeke tak de pengalaman!
hahahaha
weh awat neh.
kalo ade masalh cite laa k!
aku pon tak dak pengalaman sgt.
tapi setakat nak dgr tuh no hal ja!
u know where to find me kan?
huhuhu

senandung semalam said...

sabar yep shah..?
take it easy...

syaf said...

be strong....u still young bro!!!!

dah ;lege??? good

mR.sYaH said...

nas: terima kasih.. sudi baca pun dah okey..

mR.sYaH said...

reen: terima kasih reen.. support aku..

mR.sYaH said...

SS: terima kasih.. :)

mR.sYaH said...

syaf: thank u uncle.. dah lega dah sket..