Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, June 23, 2010

Kau Gadisku

Assalamualaikum..

Berbaki beberapa hari lagi aku nak start blaja..
aku rasa nak cuba buat satu cerita yg berkesinambungan..
Pergh! aku ni ada minat dlm bidang tulis2 nih..
tapi aku bukan yg jenis profesional..
masih lemah lagi dalam penulisan nih..
walaupun BM aku dapat A1(puji sket)..

Tajuk citer nih..
KAU GADISKU

Sinopsis :

Kerana terlalu kecewa dengan rakan baiknya Ikhwan dan teman wanitanya Huda, Umar membawa diri ke Korea Selatan untuk mencari ketenangan. Namun ketenangan yg dicari akhirnya bertukar menjadi huru hara apabila dia bertemu dengan Zareen Sofea, gadis yg mirip wajah Huda. Gadis itu cukup membuat hidup Umar menjadi serabut sehinggalah Umar pulang ke Malaysia. Pertemuan demi pertemuan antara Umar dan Sofee membangkitkan rasa cinta yang mendalam. Tetapi akhirnya ada rahsia yang tersembunyi disebalik pertemuan itu dan rahsia itu terbongkar jua. Umar yang kecewa dan rasa tertipu ingin membuat perhitungan. Namun semuanya berubah apabila Umar ditimpa kemalangan. Siapakah gadis yang sebenar yang patut berada disisi Umar untuk selama-lamanya? Cuma Umar yang boleh membuat keputusan...


Yang ni baru sinopsis dia.. nanti aku akan buat secara bersiri.. satu siri tak panjang pun.. heheh..

Assalamualaikum..

p/s: arap2 aku dpt selesaikan..

7 comments:

reen_sofee said...

hahahaha
name cam name aku jek!
hahah

senandung semalam said...

sedap nme heroin...
ahahhaaaa

senandung semalam said...

sedap nme heroin...
ahahhaaaa

bOyFeiZ said...

ecehhhh...hehehehe..

mR.sYaH said...

reen: hahha.. sedap nama tuh..

mR.sYaH said...

SS: a'ah sedap.. heheh..

mR.sYaH said...

boyfeiz: hehhehe... :)