Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Sunday, June 6, 2010

Kalau taknak layan aku cakap jelah.. kan senang!

Assalamualaikum..

Aku sakit hati dari pizza hut lagi..
hari nipun aku kena jugak..
aku bukan nak suruh layan aku macam raja..
walaupun aku berhak.. hahah..

semalam aku pergi pizza hut dgn abg dan kakak aku..
masa kami masuk tu xramai pun org..
kami pun order makanan yg kami nak..
simple jer.. xbiasa makan benda2 yg xbiasa..
tapi semalam first time aku makan spagetti..
tu pun dgn sakit hati..
cuba bygkan kami dtg dulu..
tapi org lain bru datang dapat mknn dlu..
dahtu dorg dah habis mkn bru aku punya sampai..
dahtu dahlah antar satu-satu..
mula2 sup...
lima minit pastu antar sudu dgn pisau..
beberapa minit lepas tu..
baru antar air..
sampi sejam baru mknn aku sampai full set..

aku tahulah kami xnampak loaded..
mgkn muka suci aku yg kekampungan ni mcm xde duit..
Don't judge the book by its cover..
kocek kami berkebuk dgn duit note kertas..
aku rasa mcm nak blah jer..
tapi aku dah kelaparan..
sebab dorg jugaklah aku xleh tgk KILLERS...

harini aku antar kakak aku kat terminal..
dia nak balik Kl nak kerja esok..
so sementara nak tggu bas dia..
nak lah basahkan tekak aku yg kekeringan ni..
nipun mcm semalam..
pinggan kat atas meja aku..
lgsg xambil padahal dah sepuluh minit aku duk situ..
pastu baru nak ambil order..
padahal mintak air..
pastu antar air salah pulak tu..
sampai akak aku xsempat nak minum air..
pelik r kenapa dorang semua ni xnk lyn aku..
xpun cakap jelah xnak layan aku..
kan senang.. aku pun xnk minum air kedai kau..
kedai mamak pun lagi bagus r..
jejak kaki jer terus ambik order..
walaupun org beribu kedai dia..

aku skang ni mudah naik angin..
tulah sebab darah aku tggi..
selalu pening2 kepala..
tapi tlg jgn buat aku camni..
aku pun nak makan dan minum jugak...
aku bkn nak aku layan aku mcm raja..
just aku dpt minum dgn makan pun cukup r..
xmintak tlg kipas2 ker..
ikutlah turn sampai sampai dulu..
layan r dulu.. bkn ikut pakaian dorang ke muka ker..



p/s : teruk sgt ke aku sampai xnak layan aku..

bagi aku penantian itu satu penyeksaan... huhuhu..

11 comments:

Fay Nana (Cik Fana) said...

mainan politik. itu biasa. thx for the info!! :)

Fay Nana (Cik Fana) said...

eh sorry silap post komen pulak. u tuk blog org lain. btw, sabar je lah ye..customer service die tak bagus. so pasni gi tempat lain je. :P

mR.sYaH said...

bab mkn pun main politi gak.. xpelah nana skurg2nya singgah gak.. heheh..

senandung semalam said...

myb hari 2 bkn hari anda kot...

mR.sYaH said...

mgkn.. :(

reen_sofee said...

lenkali o nak dtg makan tuh ko show off sket duit ko!
baru dorg nye service laju sket!
hahaha

El-Zaffril said...

Gambar bawah tak sesuai dengan tajuk luahan perasaan kau ni... wakakakaka... Ilek2... gurau je

hans said...

hahaha
aku dengan 2 orang member aku penah kena
kami peduli apa
aku xlarat tekan dah loceng2 tu
hahaha
sonok kut kasi diorang tension

mR.sYaH said...

reen: boleh cuba tu.. hahah..

elzaffril: yeke.. hahah.. nak kena tukar ni..

hans: aku ada tekan gak tapi dia buat dek aajer..

jejaka anggun said...

sabar eh.... manusia mmg shallow...

mR.sYaH said...

dah sabar dah pakcik.. klu xdah lama terkam dorg... hahah..