Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, June 8, 2010

Jawab Tag dan Very Important Person (VIP)

Assalamualaikum...

Aku dah lama tak jawab tag ni..
so, member aku dari SMT Kuantan..
bella namanya telah tag aku..
so, aku akan mnjawab sejujur-jujurnya..

Anda rasa anda hot?
-Takkot sebab rumah aku dah ada air cond... :)

Bila kali terakhir anda makan pizza?
-2 hari yang lepas sampai aku bengang sebab xlayan aku.. hahah..

Lagu terakhir yang saya dengar?
-Bila Cinta nyanyian gio.. duk layan lagu tu r skang..

Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ni..
-aku burn cd dgn masukkan lagu untuk kereta... dan minum air ice lemon tea..

Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa..
-John, nama aku dpt time form 4

Tag lagi 8 org
1. 'aqilah
2. elzaffril
3. reen sofee
4. hans (aku tau kau tak suka, tp aku nak tag gak)
5. honeybunney
6. annaz
7. roy
8. jantan keparat

Siapakah no. 1 untuk anda?
- satu geng dgn aku pakai spek mata... :p

Katakan sesuatu ttg no. 5?
-seorang pelajar yg sedang bahagia.. jgn lupa jemput makan nasi minyak..

Bagaimana pula dgn no. 4?
-sudah bertunang dgn awek budak setan dan skang nak jadi pelakon plak.. hahah..

Pesanan untuk no. 6?
-buat final exam elok2 k.. aku support kau..

kata2 cinta untuk org no. 2..
-oh, abang long... hahha.. happy2 selalu.. nak kahwin dahkan... jemput yerk..

Adakah no.7 dan 8 ada persamaan?
- kedua-duanya lelaki dan masih lagi belajar...
;)

Berikan 5 ttg org yg mentag anda?
- seorang perempuan..
-dia dah bulat dari aku..
-budak sekolah aku dlu..
-dia tgh menganggur skang lps matrik..
-pasni dia nak sambung blaja..

Perasaan anda buat tag ni..
-biarlah rahsia...

P/s: ari ni aku akan balik kampung.. mesti korang rindu akukan(perasan)...

p/s: terima kasih sudi jln2 blog aku.. kau VIP dihatiku..

Assalamualaikum..

17 comments:

Jantan Keparat said...

alamak..
mlsnya nk jawap..
hehehe....

mR.sYaH said...

xpe.. xwajib pun.. hehhe..

HonEyBuNNy said...

adehh..terkena sudh....ehheh..ok terima ksih tau..nti ila jwp..insy allah.....ila lau bab2 tag or centest mmg suka peram lma2....aps tu baru jwp..eheh...tq2..

hans said...

aku dah penah jawab dah tag nih masa aku gila2 tag dlu

reen_sofee said...

aku dah byk hutang neh weh!
neh pon terpakse aku hutang lagik.
tak de mase laa nak buat weh.
sorry bro!
ade mase nanti aku buat k?
hee~

El-Zaffril said...

Nanti aku buat erk... hujung minggu ke... hehehhehe

syaf said...

rajin layan tag....gua malas nk tag2 nih

NICK IRFAN said...

selamat aku xkena tag... hehehe sbb aku mmg dh kena sebelum ni... hehe

'AQILAH said...

thanks :)akan di jawab nanti..tunggggggggggguuuuuuuuu

mR.sYaH said...

honey: xpelg nk peram lama manapun... :) heheh..

hans said...

bila nak update entry baru nih?

p/s : p/s : Hans Kamsah Bila Bercakap Mesti Dr.Fadzilah Kamsah Rasa Macam Nak Bersara

mR.sYaH said...

hans: wokeh..

mR.sYaH said...

reen: jgn lupa bayar plak hutang tu.. hhaha..

mR.sYaH said...

elzaffril: okay.. :)

mR.sYaH said...

syaf: sebenarnya mals gak tapi kawan dah tag kan..

mR.sYaH said...

nick irfan: heheh.. mujur tu.. seb baik dia mintak lapan.. hahha

mR.sYaH said...

aqilah: saya akan tungggguuuuuuuuuuuu...

hans: selamat dipublish... heheh..