Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Monday, June 28, 2010

Harap Ini Yang Terbaik Untukku

Assalamualaikum..

Bila menginjak dewasa..
perubahan hormon dalam badan akan berlaku..
manusia itu akan berubah fizikal dan mentalnya..
kearah keburukan dan juga kebaikan..

Perasaan cinta juga mula wujud..
dalam diri masing-masing..
rasa ingin mencintai dan dicintai..
mencari kebahagiaan dunia dan akhirat..

Tapi aku sebenarnya bukan nak citer ttg cinta..
tapi aku nak citer ttg perkara yg penting bagi aku..
untuk hari-hari yg mendatang..
lagipun xsampai seminggu aku nk sambung belajar..
aku mmg perlukan bekalan internet..
klu x macam mana nak update blog, fb dan istudent..
nak buat assignment lagi..
memang ada wifi..
tp xsampai dalam bilik..

Dulu aku guna celcom broadband..
tapi slow sgt2..
nak bukak fb pun kdg2 sampai setengah jam..
mgkn coverage xkuat..
atau ada sebab musibab yg lain..
kawan aku cakap maxis broadband okay..
jd harini aku pun pergilah beli..

aku harap inilah pilihan yg terbaik untuk aku..

Assalamualaikum..

p/s: aku nak cari citer prince hours.. cambest!

14 comments:

farysa said...

ha'ah
farysa pn guna mxs brdband jgk
tp bkn yg jnis ni
tp mmg sgt ok dri celcom!
=))

amar haziq said...

better pkai celcom
sy dah pernah cuba maxis
lembap..dan ada prob bila hujan


jenguk2 lah blog saya;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

HonEyBuNNy said...

wsm...oh ya eh??ila guna celcom...mb ikot coverage jugak la kot kan....xpa..guna mana pn sama kn..jn jnji leh on9 kan..ehhe

mR.sYaH said...

farysa: yeke.. arap2 okay kt tempat saya nanti..

mR.sYaH said...

amar: dah guna celcom tp lmbt r..

mR.sYaH said...

honey: betul tu ila.. janji dpt online..

echah mashuri said...

tgh pkai mxs ni..ya ampunnn...lmbab..
tp kt pat blaja oke..huhu

nas said...

syah...rajin ko update..ehehehe
erm..
aku pon gne maxis...
best gak..
celcom kerap tersangkot..
tensen3

NICK IRFAN said...

wah! ko beli maxis plak! eh laju x? sbb aku guna celcom mmg... ko phm2 la... hehe

El-Zaffril said...

Wah.. Congrat... ape kata kau belanja aku seketul... lagi bagus coverage

mR.sYaH said...

echah: ikut tempat gaklah kiranya.. arap tmpt saya blaja xlembab..

mR.sYaH said...

nas: waktu mcm ni jelah nak aktif nnt dah blaja mmmg ssh.. heheh.. arap broadband maxis ni ok..

mR.sYaH said...

nick irfan: xtau lg xtest lg..

mR.sYaH said...

elzaffril: oo mcm tu beu bleh luas coverage yerk.. ok cuba dipertimbangkan.. hahha..