Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, June 2, 2010

Hanya ini yang ku mampu..

Assalamualaikum..

Dengar sahaja cerita ttg perbuatan Israel..
hati ini ingin sekali mencipta bom dan peluru berpandu untuk hancurkan negara tak diiktiraf itu..
sakit hati bukan kepalang..
namun aku sedar yg aku tidak mampu berbuat begitu..
terlalu banyak pro dan kontra..
aku hanya mampu mendoakan ,ereka..
kerana doa itu senjata orang mukmin..

sebagai salah seorang blogger picisan..
yg menjadikan blogger tempat meluahkan kata-kata..
aku terpanggil apabila melihar rakan blogger lain bersemangat..
hanya ini yang mampu aku lakukan..


pilih gambar mana satu terbaik untuk blog anda
sila letakkan gambar itu di SIDE BAR anda!!
LETAK GAMBAR ITU DI WIDGET PALING ATAS SEKALI!!!

DAN!!!

SILA BUAT ENTRI TENTANG LOGO INI DI BLOG ANDA.
DAN GALAKKAN MEREKA MEMBUAT ENTRI LOGO INI JUGA
supaya rakan - rakan blogger kita yang lain tahu akan.
kesungguhan blogger picisan seperti kita ini.

tiada ganjaran akan di berikan
Hanya kesungguhan dan keikhlasan anda
mampu kami ucapkan dengan terima kasih


APA GUNANYA FOLLOWER BERJUTA TAK BOLEH TOLONG KEMPEN INI???

p/s: sorry reen aku copy paste ayat dari blog kau..

Assalamualaikum..

12 comments:

Farid said...

TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENAIKKAN ENTRI TENTANG KEMPEN KAMI

SEMOGA ALLAH MERAHMATI ANDA....


AMIIN....

Ahmad Tajuddin Abdullah said...

insyaALLAH..i will do it...

mR.sYaH said...

farid : sama2.. amin..

tajuddin : terima kasih.. semoga dirahmati Allah..

hans said...

kalau rajin baca entry aku yg latest skrg

reen_sofee said...

heheh
no prob bro!
aku pon copy dari owner nye!
heheheh

mR.sYaH said...

hans: aku dah baca.. aku sokong kata2 kamu..

reen: heheh.. same2..

El-Zaffril said...

Akan membuat juga... tp tak tahu bile

mR.sYaH said...

elzaffril: bgs r.. bila2 pun xper..

syahira ariff said...

takpe awak
selagi kita terdaya untuk memberi sumbangan kepada org islam
=]

mR.sYaH said...

terimak kasih syahira.. :)

mohdhairihassan said...

kalau berdaya, lawanlah guna fizikal
jika tidak, gunakan kata-kata.
dan selemah-lemah kekuatan ialah mereka
yang menentang menggunakan hati.
tabik srping untuk mR.Syah ^_^

mR.sYaH said...

terima kasih mohdhairihassan... :)