Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Wednesday, June 2, 2010

Contest Cik Aleng Indah

Assalamualaikum..

Ni first time aku masuk contest macam ni..
harap2lah menang.. hehe..

Gambar ni diambil semasa aku semeste 2 kt uitm jengka..
masa ni aku pergi trip untuk subjek geologi..
Ini gambar di Taman Negara dekat Pahang..
Kenapa aku suka tempat ni?
tempat ni memang dipenuhi dgn flora dan fauna..
terdapat pokok2 yg beratus-ratus tahun umurnya..
kehijauan hutannya memang sedap mata memandang..
pasti rasa tenang dan segar..
kalau orang yg suka berkarya memang nilah tempatnya..

tempat ni mmg best sgt..
kat sini macam2 aktiviti yg dapat dilakukan..
macam junggle trekking, nightwalk, canopy walk dan byk lagi..
selain untuk pergi kesatu tempat kesatu tempat yg lain kena naik bot..
pastu terdapat restoran terapung dan juga tempat penginapan yang berpatutan..
terdapat juga hutan2 dan gua2 yg menarik..
tempat ni juga menjadi tumpuan pelancong asing..
aku juga sempat melawat perkampungan org asli..
dan paling best dapat main boat smashing..
dan dapat melihat khazanah alam disana..
memang masyuk..

okay, pada sesiapa nk join contest ni bolehlh klik kt sini contest indah. ada hadiah menarik menanti..

Assalamualaikum..

5 comments:

aleng said...

wslm syah..wah best taman negara. sampai senget2 kepala aleng tgk.huhu..gud luck!

reen_sofee said...

rajin eh join contest!
hehehe
kalo menang hadiah kongsi ehh?
hahahaha

mR.sYaH said...

aleng: a'ah best! tahnks2..

reen: first time join contest ni.. heheh..

El-Zaffril said...

Wah wah wah... macam nak join gak je

mR.sYaH said...

elzaffril: join r.. abg lg byk pergi tmpt menarikkn..