Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, June 15, 2010

Cerita Dalam Selimut..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah aku still masih boleh update blog ni..
Semalam masa pergi hospital nyaris2 nak eksiden..
syukur ke hadrat Ilahi sebab aku masih mampu bernafas lagi..
nasib xjadi apa2..

Aritu result keluar 10 aribln..
tapi baru dapat tahu result aku..
sebab aku ada kat kampung dgn server uitm yg selalu down..
bila aku check jer..
aku rasa lega dan kecewa..
aku lega sebab result aku masih konsisten lagi..
tapi aku kecewa sebab xmasuk dean list..
xpe ada 4 sem lagi..
mana tahu sem lain aku dpt merasa sekali..
sekali pun dah cukup dah..
usaha kena berganda lepas ni..

Macam aku cuba usahakan blog aku ni..
skang buffered dah ada dlm blog nih..
kegigihan utk berjaya..
usaha tangga kejayaan..
macam tulah dlm belajar..
kalau kita usaha lebih kita akan dapat lebih..
kalau kurang kita akan dapat kurang..
semuanya atas diri kita sendirikan..

I ASKED FOR STRENGTH..
AND ALLAH GAVE ME DIFFICULTIES TO MAKE ME STRONG..

I ASKED FOR WISDOM..
AND ALLAH GAVE ME PROBLEMS TO SOLVE..

I ASKED FOR COURAGE..
AND ALLAH GAVE ME OBSTACLES TO OVERCOME..

I ASKED FOR LOVE..
AND ALLAH GAVE ME TROUBLED PEOPLE TO HELP..

I ASKED FOR FAVORS..
AND ALLAH GAVE ME OPPORTUNITIES..

MAYBE I RECEIVED NOTHING I WANTED..
BUT I RECEIVED EVERYTHING I NEEDED..

kata2 yg cukup indah..
aku dapat dari sebuah gambar..

aku dapat tahu skang Millatfacebook tu bkn dari pakistan..
tapi dari yahudi..
untuk kepastian korang bolehlah pergi blog aznee dan raja..

xlama lagi aku dah nak start sambung blaja balik..
risau plak xdapat update blog ni..
tapi xpe aku akan usahakan jugak..
harap2 uitm dah baiki wifi tuh..
tapi aku risau sem ni aku sebilik siapa??

Assalamualaikum..

P/s: tulah cerita2 dlm selimut aku.. nyamannya berada dalam pelukan selimut...

14 comments:

reen_sofee said...

bape result weh?
hee~
mood sebok dah kuar!
tuh laa
aku pon dapat taw benda tuh dari yahudi gak!
heh~
sume propa!
heheh
dah start blajar balik ehh?
hahahahahah

hans said...

wah
dah dapat buffered ke>?
tahniah

mR.sYaH said...

result aku oklah.. xlama lagi nak blajaa.. hehe.. selamat blaja yerk..

hans: thanks2 hans..

Frodo Baggins said...

>>___<<


hshshshhshs ...
rilex2, usaha lagi.
weeeeeeee

mR.sYaH said...

thanks frodo..

Ery Farieha said...

dpt buff?
yeayy tahniah ;)

Jantan Keparat said...

uiks!
x pe usaha lagieyh?
dapat buff??
beshnyew!

ahmad jo said...

ape2 pun taniah.. keep it up.. jgn mls study.. haha.. insyaallah.. moga2 sem dpn dpt DL,, amin~

jejaka anggun said...

xcident apa?

mR.sYaH said...

Ery fariha: thanks.. :)

mR.sYaH said...

JK: naper?? thanks r tp pelik r..

mR.sYaH said...

ahmad jo: thanks.. amin..

JA: nyaris je pakcik excident kereta..

El-Zaffril said...

Selamat menyambung belajar

mR.sYaH said...

elzaffril: terima kasih.. :)