Kawan-Kawan Si Kacak

klik sini

Tuesday, June 1, 2010

Aku Yang Tidak Puas..

Assalamualaikum..

"Kalau boleh, aku ingin menjadi seperti langit kerana siang ditemani kepulan-kepulan awan dan malam pula ditemani taburan-taburan bintang."~Aku

"Namun, langit tak selalunya akan ditemani awan dan bintang kerana kadang-kadang langit juga akan bersendirian."~Kawan aku

inilah kata-kata yg pernah aku katakan pada kawan aku..
aku selalu ingin menjadi seperti langit..
pada waktu siang kita akan nampak awan yg seputih salju itu berarak dilangit biru..
manakala waktu malam kita boleh tgk cahaya bintang berserakan dilangit gelap..
namun.. xselalunya awan dan bintang akan sentiasa berada bersama langit..
kadang2 kita dapat lihat awan tiada siang hari..
dan bintang tiada di malam..
langit bersendirian..
itulah AKU..

kita selalunya akan bersama-sama dgn keluarga dan kawan..
namun xselalunya setiap masa mereka akan bersama kita..
disitulah wujudnya perasaan sepi..
bila kita sendirian tanpa ditemani sesiapa..

okaylah..
aku sebenarnya hari ni asyik benar ketiduran..
rasa penat pula xtahu kenapa..
tulah malam pula xleh tidur..
masa nilah boleh update blog..
ingat nak update lepas isyak tadi..
tapi streamyx buat hal..
xtahu kenapa dgn streamyx sejak akhir2 ni..
buat aku tak puas hati..
tambah2 berita negara yang tak diiktiraf(israel)..
16 org maut sebab boleh dia belasah org nak bagi bantuan..
patutlah dia kaum dilaknat..
org malaysia pun ada juga..
moga mereka semua selamat..

result aku pun xlama lagi nak keluar..
risau pun ada gak..
tapi aku kena tawakal sajalah masa ni..
harap2 tergolong dlm dean list..

p/s: sebenarnya xde idea nak tulis sgt ni..

p/s: aku akan cuba cari sesuatu untuk blog aku ni..

Assalamualaikum...

5 comments:

Frodo Baggins said...

langit x dapat ditemani bintang and awan setiap masa, tp dia slu bleh tgok rumput dibumi kan? wooohaaa!

Chilll bro ... :)



>>___<<


best of luck tuk lu. hope DL

mR.sYaH said...

thanks frodo..
:)

El-Zaffril said...

Wah... gambar kamu... sangat menarik... hahahahah...

hellioz said...

lu cerita pasal kamen rider.
nanti gwa ari2 datang blog lu...
hokeyh?

gyahahahaahah~

mR.sYaH said...

elzaffril : menarik ker?? heheh.. thanks2..

hellioz : aku ada citer menarik ttg kamen rider.. heheh..